سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

اسدالله عزیزیان گفت: مهم‌ترین اولویت تیم ملی مچ‌اندازی ایران، نایب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی است.

مومنان و روزه‌داران در دومین شب از لیالی قدر تا سحر بیدار می‌مانند و دستان خود را به سوی آسمان بلند کرده، از درگاه خداوند برای آمرزش گناهانشان طلب عفو و مغفرت می‌کنند.

تفاهمنامه همکاری مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تسهیل در واردات کالاهای اساسی به امضای وزرای این دو وزارتخانه رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: بعد از سه سال رژه روز ارتش به صورت خودرویی آن هم در مرکز استان، ارومیه برگزار خواهد شد.

چگینی گفت: با توجه به مأموریت شورا بحث محله محوری در دستور کار قرار دارد که طراحی پروژه‌هایی به‌خصوص در بافت‌های فرسوده و مناطق کم برخوردار مدنظر است.

در روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فولاد به پیروزی رسید و سپاهان برابر التعاون باخت.

جواد طوسی گفت: اگرچه 84 درصد سد‌های مازندران پرشده است اما با توجه به وضعیت نامناسب آبگیری در بزرگترین سد استان احتمال تنش آبی در مناطق مرکزی وجود دارد.

علی خانجانیان گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان قزوین دارای طرح هادی است و بیش از 60 روستای استان نیز با وجود جمعیت کمتر از 20 خانوار طرح هادی دارند.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفته مخالفان توافق هسته‌ای با ایران هیچ راهکار جایگزینی به جای این توافق ارائه نکرده‌اند.

وزیر بهداشت و علوم پزشکی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید مدافع حرم هادی شریفی به نمایندگی از رئیس جمهور همزمان با نوزدهمین سفر دولت سیزدهم در استان البرز، با خانواده این شهید والا مقام در فردیس دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: نباید اینگونه باشد که شعار سال فقط در گوشه کاغذ نوشته شود بلکه باید برای پیاده‌سازی آن جهد و تلاش کرد و دستگاه قضایی در تحقق این مهم، به همه بخش‌های کشور و دو قوه دیگر مساعدت خواهد کرد.

فرماندار بویراحمد در حاشیه بازدید از کارخانه های شن و ماسه شهرستان اعلام کرد: قرار شد تا تعیین تکلیف نهایی که به زودی باید مشخص شود، شن و ماسه به قیمت قبل برگردد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی را به امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان منصوب کردند.

روستاهای مازندران که شمار و نیز زیباهایی خدادادی و بصری آن‌ها در کشور کم نظیر است متاسفانه با مغفول ماندن از توجه مسئولان، مدت‌ها است که در ورطه فراموشی و حتی تخریب بناها و خانه‌های قدیمی قرار گرفته است و سهم آنان از صنعت توریسم، نشان از نادیده گرفتن ظرفیت‌های فراوان روستاها در تبدیل به مقاصد گردشگری دارد.

کاروانسرای تاریخی ینگی امام اثری به جا مانده از دوره صفوی در غرب استان البرز و در شهر هشتگردِ ساوجبلاغ واقع شده است.

رئوفی از اعزام حدود 900 نفر از زائران در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.