شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

سفیر جمهوری چک در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال راهکارهای افزایش ارتباطات و همکاری‌ها والیبالی را بررسی کردند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

نمایشگاه کتاب تهران روز سه شنبه به دلیل آلودگی هوای تهران تعطیل و به صورت مجازی فعال است.

هنوز هم نمونه هایی از خودروی ژیان را در خیابان های ایران مشاهده می کنیم. بازتولید فناورانه آن پیشنهادی نوستالژی برای سیتروئن است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را مقابل این تیم کسب کنیم.

حسین زاده گفت: ارز رانتی دولت روحانی مسبب گرانی‌های اخیر است لذا دولت سیزدهم چاره‌ای جز واقعی کردن قیمت‌های کالاهای اساسی و دادن یارانه آن‌ها به مصرف کنندگان حقیقی ندارد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در یک چهارم نهایی در دیدار با تیم فرانسه مغلوب شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

فولاد خوزستان فردا از هفته بیست و پنج رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

178 ناشر خارجی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند و مصلی تهران از شنبه آینده، 17 اردیبهشت، پذیرای ناشرانی است که می‌خواهند کتاب‌های خود را به محل برگزاری نمایشگاه انتقال دهند.

سازمان باشگاه اسیران فلسطینی دوشنبه شب و در آستانه روز جهانی آزادی مطبوعات در گزارشی اعلام کرد که 15 خبرنگار در زندان‌های رژیم صهیونیستی دربند هستند.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان در کاشیاس دوسول برزیل افتتاح شد.

طبق اعلام مسئولان شرکت توزیع برق استان زنجان در ایام گرم امسال نیز با کمبود برق مواجه خواهیم بود و اگر بارش‌ها به همین روال ادامه دار باشد و برق از طریق نیروگاه‌های برق‌آبی تامین نشود، اعمال خاموشی‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

امینی، انگلیس را پرچمدار ایجاد کننده حکومت‌های استبدادی معرفی کرد و گفت: اعتماد به روباه پیر چیزی جز نابودی ملت ها به همراه نداشته است.

حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان عزت و قدرت مسلمانان است، لذا مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنند.

مکان و زمان رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا مشخص شد.

استاندار کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان گفت: امسال بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود و کرمان باید در این حوزه بدرخشد.