چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی با برگزاری مسابقات اوزان سوم و ششم به پایان می‌رسد.

فرایند انتخابی تیم رده های پایه دختران و پسران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 2022 اعلام شد.

مرزبان نظری گفت: در حال حاضر 200 مدرسه کانکسی فعال در استان کرمانشاه وجود دارد که برای حذف این فضا‌ها و جایگزینی فضای مناسب آموزشی نیازمند 2000 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

مدت هاست که صف های طولانی بنزین در جلوی جایگاههای سوخت در اکثر شهرستان های سیستان و بلوچستان مردم را با مشکلاتی روبرو کرده به طوری که شهروندان در گرمای شدید هوا ساعت ها را در انتظار هستند تا بتوانند سهمیه سوخت مصرفی خودوری شخصی خود را دریافت و ساعت ها از وقت خود را در صف های طولانی بنزین سپری می کنند.

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی علاوه بر ارائه محصولات؛ با برگزاری ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی رایگان برای علاقه‌مندان در صدد نمایش و شناساندن این هنر و هنرمندان قزوینی به شهروندان است.

کنسرت همایون شجریان با عنوان «رنگ صدا» که قرار بود تیر ماه طی 11 روز در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل استقبال علاقه‌مندان و اتمام فروش بلیت بار دیگر تمدید خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: نیاز نیست افراد برای ثبت‌نام به جایی مراجعه کرده یا حتی یک ریال پرداخت کنند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، سخنرانی تحلیلی ایشان در تاریخ 1361/03/14 در موضوع قیام پانزده خرداد را منتشر کرد.

اندیشمندان ایرانی، تاجیکی و قرقیزستانی در قالب همایش حضوری و مجازی بررسی ابعاد شخصیتی و سیره عرفانی امام خمینی (ره) از اندیشه امام خمینی گفتند.

گوشی‌های سامسونگ تقریبا در هر زمینه‌ای خوب هستند. این شامل گیمینگ هم می‌شود؛

صبح امروز طی مراسمی در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای مصلح یزد برگزار شد.

کرامت گفت: حاصل عملیات بیت المقدس، خودباوری و مبارزه با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی بود، با یادآوری رخدادهای این عملیات، می توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آوریم.

بر اساس برنامه امتحانات نهایی، فردا دانش‌آموزان امتحانی ندارند و امتحان دوم آنها روز چهارم خرداد برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه فعلاً مشکلی در خصوص بیماری آبله میمون در کشور وجود ندارد، توضیح داد: وزارت بهداشت، افراد مشکوک را بررسی می‌کند تا از عدم ابتلای آنها به آبله میمونی اطمینان حاصل کند.

بعد از گذشت 38 سال، دیشب در ایستگاه فرودگاهی زابل بیشینه سرعت باد به 126 کیلومتر بر ساعت رسید که در 38 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وزارت ورزش و جوانان گرفتن سند خانه از ورزشکاران برای ضمانت جهت اعزام بین‌المللی را تکذیب کرد.