چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

عباس علیپور گفت: 150 مرکز تجمعی واکسیناسیون و 50 مرکز آزمایشگاهی برای انجام تست کرونا در سراسر شهر‌های استان مازندران در این ایام به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اکرم طهماسبی، رئیس گروه موزه های استان کرمانشاه گفت: قیمت بلیت بازدید از موزه‌های معاون‌الملک‌، بیگلری بیگی و معبد آناهیتا برای گردشگران داخلی 4 هزار تومان و برای گردشگران خارجی 50 هزار تومان تعیین شده است.

در فاصله چند کیلومتری شهر حمیدیه، کشاورزان این منطقه از گذشته‌های دور تاکنون به تولید گل مشغول هستند. حمیدیه در تولید گل رتبه سوم استان خوزستان را دارد و از نمونه گل‌هایی که در آن برداشت می شود می توان به انواع گل‌های شب‌بو، زنبق، گل خشک و گل همیشه بهار اشاره کرد.

سردار قاسمی گفت: از مجموع 860 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در استان 679 پروژه تکمیل و 181 پروژه در دست اقدام است.

رفتن به سرچشمه، یکی از آداب و رسوم ماندگار و قدیمی است که در صبح آخرین روز چهارشنبه سال در میاندوآب و منطقه آذربایجان به چشم می خورد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در سفر اخیر به سوریه تفاهم‌نامه‌ها و رایزنی‌هایی با محوریت گسترش تبادلات اقتصادی بین ایران و سوریه اجرایی شده است.

در سند تحول دولت سیزدهم، مهاجرت به عنوان یکی از 37 مبحث سیاستی اولویت‌دار با 12 راهبرد و 31 اقدام مورد توجه قرار گرفته است.

میزان نهاده‌های دامی که در اختیار دامداران قرار می‌گیرد در حالی کفاف مصرف دو روزِ گاو در ماه را می کند که دامداران سیستان و بلوچستانی دیگر قدرت خرید نهاده به صورت آزاد را ندارند.

ناصری موحد گفت: بیش از 200 نفر از شهرستان تربت حیدریه برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس صبح امروز عازم استان خوزستان شدند.

فرزاد دوستوندی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی سپاه به مناطق محروم استان کرمانشاه، گفت: بیش از 100 گروه جهادی به مناسبت ایام نوروز 1401 به جهت خدمت رسانی در ایام نوروز در تمامی شهرستانهای کرمانشاه اعلام آمادگی کره اند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی خبر داد.

پروانه نمایش یک فیلم سینمایی از سوی شورای پروانه نمایش صادر شد.

وحیدی گفت: با توجه به اینکه مدت ماندگاری محصول تولیدی باغات پلدختر کم است، صنایع تبدیلی انجیر در این شهرستان ایجاد شود.

آقایان نیز میتوانند برای تامین نیازهای بدن شان از ماهی سالمون استفاده کنند و این ماهی سرشار از پروتئین و املاح معدنی بوده و برای ورزشکاران که به پروتئین زیادی هم نیاز دارند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

ویدئویی از تسلیم داوطلبانه ارتش اوکراین در جزیره مار را مشاهده می‌کنید.

کاروانسرای دِیرِ گچین یکی از بزرگ‌ترین کاروانسراهای ایران، بر سر راه جاده تاریخی ری به قم در مرکز پارک ملی کویر قرار دارد.