پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

یدالله ملکی گفت: با توجه به در پیش رو بودن شب یلدا و حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز، طرح نظارتی ویژه این ایام در مازندران آغاز شد.

رضایی گفت: یقینا برای ما مذاکره برای مذاکره و صرف توافق موضوعیت ندارد، بلکه آنچه مهم است رسیدن به یک توافق خوب است که منافع مردم در آن تأمین شود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در خصوص ورود چند تبعه خارجی به کشور از بندرگاه‌های خوزستان و چگونگی ورود افراد از طریق مرزهای این استان توضیحاتی ارائه داد.

قاسم بهرامی با بیان اینکه تعداد کل نسخه پیچی الکترونیک انجام شده در سطح استان قزوین 304 هزار و 581 نسخه بوده است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 11 هزار و 701 پرونده تشکیل شده و بالغ بر 800 میلیارد ریال برای بیماران بستری هزینه شده است.

دو مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی در حال حاضر در مقر سنتکام در پایگاه نیروی هوایی «مک دیل» در تامپای فلوریدا به سر می برند و با مقامات ارشد نظامی آمریکا گفتگو کردند.

معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وبدا از برگزاری دربی بدون تماشاگر خبر داد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان معتمد به غرب در سطح بین‌الملل شکست خورده خواهد بود، گفت: وقتی سیاستمداران دولتی آن روز برای قدم زدن یا دریافت لبخند غربی‌ها دست به هر اقدامی می‌زنند نتیجه آن تشدید فشارهای خارجی دشمن خواهد بود.

بهادری جهرمی گفت: ان شاءالله عقب افتادگی سالهای اخیر کشور در صنعت فضایی جبران و از دانشمندان ایرانی این عرصه حمایت خواهد شد.

جوادیان زاده گفت: تعمیرات خط انتقال آب پس از چندین ساعت به پایان رسید.

4تیم از استان قم به مسابقات ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته بسیج و در کنار اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی، 4 هزار زندانی معسر در کشور آزاد می‌شوند.

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: به منظور رفاه هر چه بیشتر حال مردم، هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد، اما از این مبلغ به بالا و در صورت مشاهده پلیس خودرو اعمال قانون می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور بر تشدید نظارت‌ها بر قیمت کالاهای اساسی و برخورد با متخلفین تأکید کرد.

سه منبع مطلع گفته اند که در جریان سفر مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا به مسکو، او درباره حملات سایبری با مقامات روسیه گفتگو کرده است.

رئیس رسانه ملی در حکمی حسین قرایی را به سمت «مدیرکل روابط عمومی» سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

دبیر سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، از تعداد آثار دریافت شده و آغاز فعالیت هیات انتخاب خبر داد.