جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

مراحل فنی و تصویربرداری سریال «زخم کاری» به کارگردانی مهدویان به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است.

معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا درخصوص راه اندازی صندوق حمایت از تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی و بودجه 1500 میلیارد تومانی که به آن اختصاص یافته توضیحاتی را ارائه کرد.

شب گذشته زهرا کاردانی نویسنده کتاب «زن آقا» به همراه همسرش حجت‌الاسلام سیدمقداد علوی گلپایگانی مهمان هجدهمین قسمت از برنامه «دعوت» بودند.

مقصود نعیمی‌ذاکر در نشست تخصصی اندیشکده فضای مجازی مرکز مطالعات ژرفا و جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، پیشنهاداتی برای ارتقای سطح کیفی برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی ارائه داد.

مراحل فنی سریال «دودکش 2» این روزها در حال انجام است تا پخش این سریال به زودی از شبکه یک سیما آغاز شود.

تصویربرداری «بچه مهندس4» به تهیه کنندگی سعید سعدی 19 اردیبهشت به پایان می رسد.

فیلم سینمایی «عوامل انسانی» ساخته رونی تروکر در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می‌رود.

دبیرخانه مسابقه فیلمنامه و نمایش‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه را معرفی کرد.

نخستین پوستر انگلیسی انیمیشن سینمایی «گنج اژدها» به کارگردانی اشکان رهگذر رونمایی شد.

سریال «بچه مهندس» در فصل چهارم خود با تغییرات زیادی همراه شده، از تغییر بازیگر نقش اول آن تا کارگردنی سریال که تا اینجای کار توانسته دست و پا شکسته مخاطب را با خود همراه کند.

کلویی ژائو که با بردن جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم «سرزمین آواره‌ها» شهرت جهانی پیدا کرده، از این فیلم و انتظاراتش از سینما گفت.

سریال «سرزده» با حضور زنده‌یاد علی انصاریان، شب‌های قدر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران به عنوان مدیر هنری سریال حضرت موسی (ع) انتخاب شده است و این روزها با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری دارد.

کمپانی آمازون که امسال با «آوای متال» حضوری گسترده در اسکار و سایر جوایز سینمایی داشته، حق پخش آمریکای فیلم جدید فرهادی یعنی «قهرمان» را خریده است.

شبکه های سیما به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر، مراسم های زنده ای که در نقاط مختلف کشور برگزار می شوند را به روی آنتن می برند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از رایزنی این مجموعه با ستاد ملی مقابله با کرونا برای در اولویت قرار گرفتن هنرمندان پیشکسوت بالای 60 سال در زمینه واکسیناسیون کرونا خبر داد.