پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

پخش تلویزیونی مراسم اسکار هرساله آن را سرپا نگه می‌دارد اما سقوط میزان بیننده نشان می‌دهد که مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان با مردم هماهنگ نیست.

کتاب «تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی گرایی در دفاع مقدس» نوشته سیدحسن منتظرین توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

رئیس رسانه ملی عروج سردار جانباز شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یک جریان سیاسی، مذاکراتی را با برخی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای متبوعش، آغاز کرده است.

دبیر انجمن سینماداران از تعطیلی قطعی سینماها تا روز جمعه سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

دبیر کاگروه ساماندهی مد و لباس ارشاد خطاب به ساترا نوشت: دستور فرمائید سکانس‌های مربوط به نمایش زنده و استفاده از مدل زنده از قسمت‌های منتشر شده و نیز قسمت‌های آتی حذف گردد.

این روزها، سه سریال متنوع از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می شود.

در پی سوء‌استفاده و کلاهبرداری دفاتر و مراکز غیرمجاز تحت عنوان «جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال» سازمان سینمایی نسبت به اطمینان از صحت این آثار در سامانه سازمان تاکید کرد.

هنوز چند قسمت اول سریال «بچه مهندس» پخش نشده که حملات برنامه ریزی شده و توهین به بازیگر جدید این سریال در فضای مجازی حاشیه هایی برای این سریال بوجود آورده است.

افشین سلیمانپور هنرمند و بازیگر عرصه تئاتر شامگاه 28 فروردین بر اثر ایست قلبی چشم از جهان فروبست.

بیش از 280 هنرمند معترض تئاتر خیابانی در اعتراض به ناعدالتی‌ها و وضعیت نامناسب این حوزه از تئاتر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه نوشتند.

سازندگان سریال «رعد و برق» در اطلاعیه‌ای از شرایط سخت و سنگین ساخت سریال و نیاز به زمان بیشتر برای پخش سریال خبر دادند.

عوامل سریال «بچه مهندس4» امروز در لوکیشن فرودگاه در حال تصویربرداری سریال هستند.

رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی «مهران» بیان کرد که تلویزیون بابت دو نوبت پخش تلویزیونی این فیلم پول خوبی پرداخت کرده و بنیاد فارابی از فروش آن به تلویزیون رضایت دارد.

سریال نگهبان قدس (حارس القدس) برای اولین بار از شبکه افق سیما در در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

سریال «رعد و برق» به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان یک سریال چینی جایگزین کرد.