چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: طی هفته‌های آینده سهام وثیقه خودروساز‌ها با سهام‌های دیگر از سوی دولت که در نوبت واگذاری‌های فوری وجود ندارد جایگزین خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: تحرکات دشمن بیرونی را دشمن تراشی ندانید؛ چراکه آمریکایی‌ها در تسلیح گروه‌های تروریست در آن سوی مرزهای کردستان نقش دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این حرف که اعتراضات باید شنیده شود حرف صحیحی است. اینکه شنیدن صوری نباشد هم درست است و این نظام هم ظرفیت اصلاح خود را دارد. گفت: حجاب در کشور قانون است و باید قانون را رعایت کرد، در غیر این صورت سنگ روی سنگ نمی‌ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، معقول‌ترین راه را اصلاح اشکالات و خرابی‌ها دانست و گفت: تحرکات دشمن بیرونی را دشمن تراشی ندانید؛ چرا که آمریکایی‌ها در تسلیح گروه‌های تروریست آن سوی مرزهای کردستان نقش دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وریا غفوری بازداشت شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی در توئیتی از رئیس جمهور آمریکا که مدعی آزاد کردن زنان ایرانی شده، پرسید: آیا در تحریم حداکثری شما علیه ملت ایران، زنان و مادران ایرانی مستثنی بودند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج موفق به عنوان یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی نقش بسیار مهمی را در رسیدن به آرامش ذهنی و آسودگی خاطر دارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران توضیحاتی درباه انواع دیابت و علل بروز آنها ارائه کرد و گفت: یکی از عوامل بروز دیابت نوع یک ابتلا به انواعی از بیماری‌های ویروسی است و بر اساس یافته‌های بعضی از مطالعات، بروز دیابت نوع یک در مبتلایان کرونا افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز پنجشنبه در نشستی ویژه صبح خود وضعیت در ایران را بررسی کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع رسانه‌ای عراقی و سوریه از حمله هوایی امروز (پنجشنبه، 24 نوامبر)، ترکیه علیه برخی مناطق در شمال عراق و سوریه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر چه کاهش نرخ مرغ در بازار موجب رضایتمندی مصرف کنندگان است، اما با توجه به کمتر بودن آن نسبت به قیمت اعلامی و تعادلی، به قیمت ضرر تولیدکنندگان تمام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زننده تک گل تیم ملی سوییس در دیدار با کامرون با ناباوری از شادی گل خودداری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساخت نارنجک دستی و کوکتل مولوتف در پایگاه بسیج در قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت هر سال اعلام می‌کند: 54 درصد مرگ‌های زودرس به دلیل بیماری «ایسکمیک قلبی» و سکته مغزی است که آلودگی هوا نقش مهمی در آن دارد. هفت درصد از مرگ و میر زودرس ناشی از سرطان ریه و 19 درصد مرگ و میرهای زودرس ناشی از بیماری مزمن انسداد ریوی مربوط به آلودگی هوا در فضای آزاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: اسناد لانه جاسوسی به میزان کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ کار گروه ویژه‌ای را تشکیل دادیم تا آن بخش از اسناد را که متناسب با فضا و روحیه دوره کودکی و نوجوانی است به مطالب درسی اضافه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی ها نشان می دهد یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان میوه به ایران در سال‌های اخیر، شرکت Fresh Fruits به مدیرعاملی «رضا المنصوری» است که تبدیل به شریک اصلی رژیم صهیونیستی در امارات شده است.