چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، «ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی» را با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاورد‌های محققان، پژوهشگران و مدیران سازمان‌ها و صنایع و کارآفرینان در حوزه «پیشروی به سمت بهبود اقتصادی از طریق کارآفرینی مقیاس‌پذیر» بین عوامل مؤثر در زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. «پیشروی...

خبرگزاری تسنیم

حجت اسلام قاسمیان در هم اندیشی سخنرانان هیئت های دانشجویی گفت: اتفاقات اخیر یک فرصت جدی را فراهم آورده تا دست به بازسازی ظرفیت‌ها بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از وعده‌های متعد مسؤولین در ارتباط با عرضه بلوک سهام سایپا و ایران خودرو، و با نهایی شدن ارزش گذاری سهام این دو شرکت در انتهای مرداد ماه، این بار خاندوزی خبر از آزاد سازی سهام های توثیق شده این دو شرکت توسط نهادهای دولتی در این هفته داد. با عملی شدن این وعده وزیر اقتصاد، می‌توان مشکل پیش رو برای این عرضه سهام را شرکت‌های تودلی خودروسازان دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با خون شهدای خود در این میدان نبرد کنار رهبری و ولی فقیه خود می‌مانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در هفته اخیر (28 آبان تا 4 آذر) همچون روزها و هفته‌های گذشته در کنار فعالیت‌های علمی آموزشی خود، برنامه‌های متنوع تفریحی فرهنگی نیز برای دانشگاهیان خود تدارک دید که با استقبال خوب دانشجویان همراه بودند.

خبرگزاری مهر

نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیئت‌های دانشجویی استان تهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیئت‌های دانشجویی استان تهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی نظیر آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجج الاسلام قاسمیان، کاشانی، سرلک، کفیل، مهدوی...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا حامیان مطالبه‌ی غلط و خیانت‌بار "رفراندوم برای اصل نظام" نمی‌دانند که این درخواست به معنی ندیدن پیشرفت‌ها و پشت پا زدن به مجاهدت‌های مردم برای پیروزی اصل انقلاب است؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی جالب از خوابگاه دانشگاه شریف پس از برد دلچسب تیم ملی فوتبال ایران.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید حسن خمینی در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ولز در جام جهانی 2022 نوشت: امروز تیم ملی بی نظیر بود. سالها بود از این تیم چنین بازی دلچسبی ندیده بودیم. جدای از نتیجه و بازی بسیار منطقی و زیبا، توان تیم در پشت سر گذاشتن شکست قبل و خروج از حاشیه هایی که غیرجوانمردانه برای آنها فراهم شده بود، یک کار بزرگ و مردانه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج بیان اینکه نیروهای امنیتی و مردم با صبوری و بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند اظهار کرد: جوانان به تحریک‌ها و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه نکنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. محرومیت از تحصیل در کلیه دانشگاه‌ها تا 5 سال برای دانشجویان متخلف عضو کمیته انضباطی دانشگاه شریف گفت: در آیین‌نامه...