پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به یک تصویر نوشت: «دریغ از یک جو درایت. مشکل این است که واکنش‌های مردم بر خلاف حکومت‌ها فوری و در لحظه نیست، صبر ایوب دارند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب به انتشار یک عکس جنجالی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف روز گذشته منتشر شد. همزمان برخی دانشجویان شریف در اعتراض به این اقدام تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان متهم به قتل دانشجوی نخبه در حالی پای میز محاکمه رفت که یک بار تبرئه شده، اما این رای در دیوان عالی کشور مورد پذیرش قرار نگرفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت الله ضرغامی بیان کرد: یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند.

وب‌گاه فرارو

مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان در دانشگاه شریف با حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. در این مراسم ضرغامی درباره وضعیت سیاسی کشور سخنرانی کرد و به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضرغامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت: اگر من نقطه نظری درباره محدودیت فیلترینگ‌ها و مدیریت شبکه‌های اجتماعی دارم که دارم با صراحت در شورای عالی فضای مجازی می‌گویم، ولی در پایان نظر شورا را قبول می‌کنیم. وی افزود: امید دارم که فضای مجازی با همه تصمیماتی که گرفته می‌شود روز به روز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرغامی: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند؛ چه شد؟ اتفاقی افتاد؟ / ما را نترسانند از این که اگر از حدی عقب بروید، نظام نابود می‌شود / اصلاحات نیاز است، الان باید عملیاتی شود / سه دسته مخالفند، یک عده که نمی‌فهمند، یک عده که وضع فعلی به نفع شان است، یک عده هم دنبال رزومه اند که آن 12 نفر تایید صلاحیتش کنند

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا ایران در حال عبور از تحریم حداکثری، جنگ ترکیبی همه جانبه و جنگ جهانی رسانه ای دشمن است، گفت: دشمن از قدرت ایران به وحشت افتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت: یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: برخی از این خانم‌ها که حجاب برداشته‌اند ناراحت هستند، برخی از این خانم‌ها برداشتن حجاب‌شان حرکت سیاسی است. ما باید ببینیم چه مشکلی بوده که این اتفاقات افتاده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت‌الله ضرغامی گفت: یک روحانی که جز فرودست‌ها حساب می‌شود از خیابان رد می‌شود و عمامه او را می‌اندازند، این‌ها از جای دیگر عصبانی هستند. تلافی مشکلات را بر سر آخوندی که به نان شب محتاج است می‌آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: مشکل کشور همین‌مرز بندی‌های بی‌خود و همین اختلافاتی است که دشمن ایجاد می‌کند... یک روحانی که جز فرودست‌ها حساب می‌شود از خیابان رد می‌شود و عمامه او را می‌اندازند، این‌ها از جای دیگر عصبانی هستند. تلافی مشکلات را بر سر آخوندی که به نان شب محتاج است می‌آوردند.

وب‌گاه الف

عزت‌الله ضرغامی با تاکید بر اینکه ایران هیچ‌وقت تجزیه نمی‌شود، گفت: برخی روش‌های ما غلط است ولی ما را می‌ترسانند که اگر از حد فعلی عقب بروید، نظام با خطر جدی مواجه می‌شود.