پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

«رجانیوز»، سایت نزدیک به جبهه پایداری نوشت: نه فقط ضرغامی بلکه رئیس قوه‌ی مجریه و مشاورانش نیز طی این برهه‌ی حساس با نرمالیزاسیون مماشات صورت گرفته در قبال شورشیان و ایضا مطالبه‌ی بی‌جای اصلاحات، خواهان این هستند که کشور را در این دامی که پهن شده انداخته و شورش‌های جدیدی را به کشور تحمیل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: بیش از 345 تن از اقتصاددانان و فعالان اقتصادی و رسانه‌ای در نامه‌ای مشترک خواستار آزادی داود سوری اقتصاددان شده‌اند. در این نامه صراحتا اعلام شده است از تداوم بازداشت این دانشمند متعهد نگران هستیم. این در حالی است که در کمتر از دو ماه اخیر، افراد متعددی در حوزه‌های مختلف دستگیر شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

سه تن از نمایندگان مجلس امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طاهره قیومی که پیش از حضور در دولت اول روحانی به‌عنوان سردبیر و تهیه‌کننده در برنامه‌های سیاسی و خبری صداوسیما فعالیت می‌کرد، پس از چندی از اتهامات تبرئه و آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ کدام از موارد بازداشت دانشجویان در فضای دانشگاه صورت نگرفته است، تاکنون هیچ کدام از نیروهای امنیتی به هیچ عنوان وارد دانشگاه نشده‌اند و بازداشت دانشجویان حتی در محدوده دانشگاه هم نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت الله ضرغامی گفت: «در همه بولتن‌ها نوشته بودند طاهره قیومی خواهرزاده آقای روحانی است، در یک جلسه مهم یکی از مسئولان بالارتبه با اشاره به مسائل جاسوسی گفت «همین خانم قیومی که خواهرزاده آقای روحانی است...»، گفتم خواهرزاده آقای روحانی نیست، هیچ نسبتی هم با او ندارد، جاسوس هم نیست.

خبرگزاری تسنیم

5 هزار و 800 نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه ای به سران قوا خواستار برخورد جدی با مخلان نظم، امنیت و حرمت دانشگاهها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: بنظرم هنوز هم مهمترین عرصه گفتگو و اصلاح، دانشگاه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه بازداشت دانشجویان در حیطه اختیارات دانشگاه نیست، گفت: تعداد دانشجویان بازداشتی این دانشگاه زیاد نیست و بین 3 تا 5 دانشجو است که امیدواریم شاهد ایجاد چنین مشکلاتی برای همین تعداد کم هم نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: برغم تصویری باژگون و معوج که برخی تلاش میکنند از دانشجو بسازند، بنظرم هنوز هم مهمترین عرصه گفتگو و اصلاح، دانشگاه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: نواصولگرایان و اعضای جبهه پایداری هر کدام راهبرد متفاوتی را در مواجهه با رخدادهای اعتراضی اخیر در پیش گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، دوره دکتری علوم و مهندسی اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه صنعتی شریف توسعه و گسترش می‌یابد. علی قاضی زاده عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و رییس پژوهشکده علوم شناختی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی بیان کرد: دوره دکتری علوم و...