پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نواصولگرایان و اعضای جبهه پایداری هر کدام راهبرد متفاوتی را در مواجهه با رخدادهای اعتراضی اخیر در پیش گرفته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

طاهره قیومی که پیش از حضور در دولت اول روحانی به‌عنوان سردبیر و تهیه‌کننده در برنامه‌های سیاسی و خبری صداوسیما فعالیت می‌کرد، پس از چندی از اتهامات تبرئه و آزاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف بعد از دو سال کرونایی که موجب فعالیت اندک تشکل‌های فرهنگی و سیاسی شد، سال تحصیلی جاری را در فضای پرنشاط از جهت برگزاری مناظره‌ها و نشست‌ها آغاز کرد. با وجود برخی مشکلات، امروز دستکم 80 درصد کلاس‌های این دانشگاه برقرار است و تعداد اندکی از دانشجویان هنوز در بازداشت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر ایران نوشت، شما فکر می‌کنید ضرغامیِ زمان صدا و سیما می‌توانست تمام نظرات خودش را اعمال کند؟ حتما نمی‌توانسته است. وقتی من رییس رسانه ملی بودم تلاش زیاد کردم. من کارت قرمز زیاد گرفتم. 5 سال اول کلی گزارش از من به رهبری دادند. گاهی اوقات آدم‌ها به دلایل مختلف همه چیز را نمی‌توانند بگویند اما زمانی که حرف حق را گفتند و امکان راستی‌آزمایی وجود دارد باید بپذیریم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نگاه خوش‌بینانه ضرغامی اصول‌گراست نه «‌نواصول‌گرا» و مصداق تفاوت‌های بارز اصول گرایان با نواصول گرایان که در یادداشت آقای عبدی در روزنامه اعتماد به آنها اشاره شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محمدرضا حسنایی» رئیس دانشگاه هنر تهران در مورد دانشجویان مشروطی توضیح داد: طبق مقررات آموزشی دانشجویانی که بیش از حد مجاز غیبت داشته باشند، نمی‌توانند در کلاس حاضر شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید ماهیت نسل جدید را بفهمیم، متاسفانه در دوران کرونا 28 ماه آموزش و پرورش حضوری را تعطیل کردیم و برای آموزش مجازی، فرزندانمان را در اینترنت رها کردیم و هم اکنون شاهد فضای متفاوت هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در «عصر ایران» نوشت: در نگاه واقع‌بینانه و دور از بدبینی یا خوش‌بینی مطلق می‌توان 14 مورد را یادآور شد تا بدانیم چرا ضرغامی مثل بقیه اصول‌گرایان از بام تا شام از برخورد و تهدید سخن نمی‌گوید و ادبیات کیهان و خبرگزاری‌های هم‌سو و صدا وسیمای جبهه پایداری را تکرار نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در نگاه واقع‌بینانه و دور از بدبینی یا خوش‌بینی مطلق می‌توان 14 مورد را یادآور شد تا بدانیم چرا ضرغامی مثل بقیه اصول‌گرایان از بام تا شام از برخورد و تهدید سخن نمی‌گوید و ادبیات کیهان و خبرگزاری‌های هم‌سو و صدا وسیمای جبهه پایداری را تکرار نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف امروز میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود. نمایندگان در گفت‌وگو با دانشجویان بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها تاکید و اعلام کردند هیچ‌کس حتی نیروی انتظامی حق مختل‌کردن این فضا را ندارد. آنها همچنین تلاش برخی برای بستن فضای گفت‌وگو در دانشگاه‌ها را خیانت به کشور دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرآبادی عضو کمیسیون اقتصادی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شریف در مورد صیانت فضای مجازی گفت: فضای کسب و کار برای ما خیلی مهم بود و نهایتا از دستور کار خارج شد و به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرآبادی عضو کمیسیون اقتصادی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شریف در مورد صیانت فضای مجازی گفت: فضای کسب و کار برای ما خیلی مهم بود و نهایتا از دستور کار خارج شد و به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد. منبع: خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: 40 میلیارد تومان یارانه خدمات به عنوان سهم معاونت به آزمایشگاه‌ها ارائه شده است و برای ارائه خدمات باید این میزان به 100 میلیارد تومان برسد.