پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید نظام الدین موسوی در نشست پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که با عنوان «صدای ما باشید» و از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به اظهارات یک دانشجو در مورد مشکلات سیستان و بلوچستان گفت: اولین جایی که ما رفتیم با اینکه حوزه انتخابیه ما نبوده سیستان و بلوچستان بود جایی که شما می‌فرمایید تمساح...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در مقابل سالن جابر ابن حیان دانشکده شیمی این دانشگاه که محل برگزاری نشست گفت‌وگوی دانشجویی با حضور سه تن از اعضای هیأت رییسه مجلس است، تجمع کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: اساتید می‌توانند تا 20 آبان نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه ایران هیچ‌وقت تجزیه نمی‌شود، گفت: برخی روش‌های ما غلط است ولی ما را می‌ترسانند که اگر از حد فعلی عقب بروید، نظام با خطر جدی مواجه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو سه جور آدم داریم؛ عده‌ای که اصلا نمی‌فهمند، یک عده هم محافظه‌کارند و تعارض منافع دارند، بعضی هم دنبال رزومه هستند، طرف می‌خواهد کاندیدا شود، تایید صلاحیت شود، یک جور حرف می‌زند که آن 12 نفر حالش را نگیرند، این‌ها کم نیستند که می‌فهمند و حرف نمی‌زنند. اما برخی روش‌های ما غلط است، اصلاحات از موضع قدرت است، ما را نترسانند از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروز در نهمین نشست سراسری مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری از 20 مرکز آزمایشگاهی تقدیر به‌عمل آمد. آزمایشگاه‌های برتر به ترتیب رتبه اول تا بیستم به این شرح است: مرکز پژ وهش‌های متالورژی رازی از استان تهران بنیاد علوم کاربردی رازی از تهران یکی...

خبرگزاری مهر

نظام های معتبر رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 آخرین ویرایش رتبه بندی های خود را منتشر کرده اند و بررسی جایگاه دانشگاه های ایرانی از رشد تعداد و رتبه دانشگاهها حکایت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت نهایی ثبت‌نام برای این برنامه 27 آبان‌ماه 1401 می‌باشد و اسامی رشته‌ها برای کلیه مقاطع شامل: "مهندسی برق"، "مهندسی صنایع"، " مهندسی مکانیک"، "مهندسی کامپیوتر"، "مدیریت و اقتصاد"، "ریاضی"، "فیزیک" و "شیمی" است. با اعلام دانشگاه صنعتی شریف، این دوره برای دانشجویان معرفی شده از طرف دانشگاه شهریه‌ای در بر نخواهد داشت. دانشجوی متقاضی می‌بایست...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: اصلاحات و تحول مورد قبول حاکمیت است. وظیفه نخبگان عملیاتی کردن آن براساس اصول پذیرفته شده انقلاب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف روز گذشته منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال 99 به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف منتشر شد. همزمان برخی دانشجویان شریف در اعتراض به این اقدام تجمع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم شخصیت مثبت آقای فردوسی‌پور و هم حضور به موقع او در جمع دانشجویان اتفاقی بود که می‌توانست به وسیله دیگر اساتید و دیگر سمت‌ها و اجتماع‌ها عینیت پیدا کند و فضای حضور دانشجویان را تلطیف کند و از اقدامات تخریبی یا افعال زشت جلوگیری کند.