پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

وزیر میراث فرهنگی: من زخم خورده انتخابات هستم اما سکوت کردم و دلیل عدم احرازم را نمی‌دانم. فقط گفتند نمی‌شود به شما اعتماد کرد. امروز هم چند توییت زدم گفتند دیدید که نمی‌شود اعتماد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای اخیر، خبرگزاری رویترز گزارشی منتشر کرده و مدعی شده است که ایرانی‌ها از سال 2018 مبلغ 8 میلیارد دلار تراکنش مالی بر بستر صرافی بین‌المللی بایننس انجام داده‌اند. همچنین در این گزارش، ادعاهایی مبنی بر ارتباط بایننس و نوبیتکس مطرح شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: می‌گویند با دهه هشتادی‌ها نمی‌شود مفاهمه کرد، این مربوط به همه نیست، در مورد خیلی‌هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آنها صحبت کردم، آن فرد گفت من یک عمر بازجویی کردم از آدم‌های درشت سیاسی بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد بازجویی را کردم و این سخت‌ترین بازجویی من بود زیرا نه من می‌فهمم آنها چه می‌گویند و نه آنها می‌فهمند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در توییتی به تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازجوی بازداشتی های معترض دهه هشتادی گفت: من یک عمر بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد بازجویی کردم و این سخت‌ترین بازجویی من بود، زیرا نه من می‌فهمم آن‌ها چه می‌گویند و نه آن‌ها می‌فهمد من چه می‌گویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف از تبادل دانشجو میان این دانشگاه با دانشگاه بیلکنت (Bilkent) ترکیه برای ترم بهار (2023) و سال تحصیلی (2024-2023) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری جنجالی روز گذشته از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف با واکنش فعال سیاسی اصلاح طلب روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تحول و اصلاحات را نیاز کشور دانست و گفت: بسیاری در گذشته درمورد گشت ارشاد تذکر دادند که 150 نقطه در تهران مشمول قانون است ولی فقط در پنج نقطه ون گشت ارشاد وجود دارد اما توجه نشد، این روش نادرست است، چراکه مشکلی پیش آید، نمی توان مسایل را توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر هرکس به مجرد انتقاد به دادگاه فراخوان و به عنوان تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب محاکمه و زندان نمی شد، کار به اینجا نمی کشید. باید بعضی از افراد برکنار شوند و جراحی شود در بدنه مدیریتی که ناکارآمد است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف منتشر شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

نشست «ناشهروندی؛ تأملی بر ناهنجاری‌های اعتراض» با حضور سجاد صفار هرندی و بهاره آروین فردا دوشنبه 14 آبان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نوشت: کافی است تا یک دهه شصتی بوده باشید تا به اهمیت رشته ریاضی و فیزیک در کنکور سراسری پی ببرید. دقیقا ده تا دوازده سال پیش بود که سیل دانش آموزان برای انتخاب رشته ریاضی و فیزیک و قبولی آنها در این رشته در دانشگاه ها رو به افزایش بود. اما در این مطلب می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که چرا دیگر این رشته مهم طرف دارهای خاص خودش را دیگر ندارد و همچنین آن را در مقام مقایسه با داوطلبان...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مشاور مرحوم آیت الله هاشمی گفت: کشته و شهید شدن از هر طرف که باشد، آسیب به ملت است. ضمن آن که من فکر می کنم اگر بگویند کسی کشته نشده، مرغ پخته را هم به پرواز در می آورد. و عملا چیز دیگری می بینیم و می شنویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف واکنش‌های بسیاری را در به همراه داشته است.