پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

حرف‌زدن تنها کاری نبود که عادل برای دانشجویان این دانشگاه انجام داد. او همین روز گذشته کف زمین دانشگاه در کنار بقیه دانشجویان نشست و ناهارش را با آنها خورد. این اتفاق هم از آن دست اتفاقاتی است که اخیرا رخ داده و سروصدای زیادی به پا کرده؛ ماجرا مربوط به ظهر روز یکم آبان و درگیری بین دانشجویان بسیجی و برخی دانشجویان دانشگاه شریف بود که خواهان حضور مختلط در سالن غذاخوری البرز دانشگاه بودند.

خبرگزاری دانا

در برنامه هفتم توسعه نگاه ویژه ای به بحث پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت شده است که برای تحقق این مسئله بایدتوجه ویژه ای به دانش بنیان ها درعرصه های مختلف و اختراع و نوآوری در کشور شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی مطهری در توئیتی درباره دانشجویان دانشگاه شریف نوشته بود:

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: در روزهایی که قدرت یکدست در دست اصولگرایان است، اختلافات در این اردوگاه نیز شدت بیشتری گرفته است و هر روز وارد فاز جدیدی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل شرایط عمومی و آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم...

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته یازدهم لیگ برتر از امروز پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن دیدار میان پورتو و بروژ انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

عمده‌ترین مشکل ساپینتو با آمانوف به مسئله زبان این بازیکن برمی‌گردد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی سابق هوادار جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید ایران است.

وب‌گاه فرارو

الناز رکابی سنگنورد ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا خبرساز شده بود در چهلمین روز فوت مهسا امینی با انتشار یک استوری نوشت: این روز‌ها شما قهرمان من هستید.

وب‌گاه فرارو

کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای اخیر علی فتح‌الله‌زاده درباره جذب لیونل مسی واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید جالب باشد بدانید بازیکنان 16 سال گذشته منچستر یونایتد در چه حالی هستند.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادته تروریستی در شهر شیراز واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

این فحاشی های جنسی، البته بیش از همه به مذاق تندروهای ضد دانشجو خوش می نشیند تا دستاویزی برای منکوب کردن دانشجویان داشته باشند و با پر رنگ کردن این الفاظ رکیک، مطالبات واقعی دانشجویان را به حاشیه ببرند.