پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه صنعتی اصفهان امنیت و آرامش دانشجویان را اولویت اول خود دانسته و بر حفظ امنیت جانی و روانی در کلیه فضا‌های دانشگاه اعم از خوابگاه‌های دانشجویی، محیط‌های آموزشی، فضا‌های رفاهی تأکید دارد و به جامعه دانشگاهی اطمینان می‌دهد که با عاملان برهم زننده امنیت برخورد جدی و بدون اغماض خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فریاد تلخ دختر دانشجو در دانشگاه شریف؛ حق نداری روسری من رو باز کنی!

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر عکسی از تجمع برخی از دانشجویان دانشگاه تهران و ناهار خوردن روی زمین در اعتراض به سلف تفکیک شده را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه تشخیص دانشجویان ممنوع الورود دانشگاه شریف خبرساز شد.

خبرگزاری دانا

اتفاقات اخیر در دانشگاه شریف نشان از قرار گرفتن این دانشگاه در سراشیبی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف، برای جلوگیری از ورود دانشجویان ممنوع الورود با چک کردن کارت های دانشجویی، موجب ایجاد صف طولانی خارج از درهای ورودی آن شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخر هفته‌ای که گذشت، به ویژه شهرهای سنندج و سقز در چهلمین روز درگذشت «مهسا امینی» شاهد وقایعی بود که شاید روایت میدانی و مردمی از آن حرف‌های دیگری برای گفتن داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از بحث عجیب بین عوامل پشت صحنه صداوسیما بیرون آمده که خبرساز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین مرکز ملی سلامت آمریکا موفق به چاپ مقاله‌ای در مجموعه مجلات معتبر نیچر شد.

وب‌گاه عصر ایران

به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول 5 کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر 5 کیلومتری در هر ساعت حدود 8500 کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر برای تشخیص دانشجویان ممنوع الورود صف‌های طویلی در جلوی در‌های دانشگاه تشکیل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محققان ناسا، ظرف 5 ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی 50 ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ایران نزد سازمان ملل گفت: با توجه به ریاکاری، استفاده از استاندارد دوگانه و اعمال گزینشی حقوق بشر، ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می دانیم.