پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی در یک ادعای جنجالی و عجیب اخیرا مدعی شده‌اند که وزیرخارجه سابق کشورمان از طریق همسرش مبلغ زیادی پول از حساب بانک پاسارگاد خود به یک بانک چینی انتقال داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: احمد وحیدی، وزیر کشور در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ (ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با اشاره به اینکه راهبرد ما ارتقای توانمندی‌های داخلی و استقلال است اما راهبرد دشمن ناتوان‌سازی و نیازمند کردن کشورهای مستقل، افزود: وظیفه سنگین همه ما در وهله اول شناخت درستِ خواست دشمن و دوم تلاش مضاعف برای علم‌افزایی و تولید علم و همچنین تربیت نیروهای کارآمد و متعهد در کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس جمهور گفت: راهبرد ما ارتقای توانمندی‌های داخلی و استقلال است اما راهبرد دشمن ناتوان‌سازی و نیازمند کردن کشورهای مستقل است.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: حزب اعتمادملی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارنظرها و تلاش برای بهره‌برداری از حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دانشگاه صنعتی شریف در پی محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام بیانیه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید رسایی، نماینده اسبق مجلس به اظهارات علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مستند حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در 4 آبان 1401 را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه پویا با قطع برنامه‌های عادی خود، بیمارستان شهید رجایی شیراز را پخش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دنشگاه شریف در بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی در حوزه آموزش و فناوری همراه بود. برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم. سخنرانی دانشجوی برگزیده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در همایش ملی نخبگان دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوازدهمین همایش ملی نخبگان که هیات دولت حضور داشتند سخنرانی کرد. زهرا پوربهمن، دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتردانشگاه صنعتی امیر کبیر...

خبرگزاری مهر

دانشگاه شریف ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، از نخبگان و فرهیختگان خواست حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند.