پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور دانشگاه را بهترین جایگاه برای بحث و گفتگو درباره رخدادهای اخیر و ارائه راهکار دانست و افزود: شرط مهم این گفتگوها فهم درست مسائل است؛ اگر مسائل به خوبی تحلیل نشده یا تحلیل‌ها بیش از آنکه از حقیقت نشات گرفته باشند، تحت تاثیر فضاسازی‌ها و جوسازی‌های رسانه‌ای و مجازی باشند، راهکارهای ارائه شده راه به خطا خواهند برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: بر اساس مصلحت‌هایی که وجود دارد بسیاری از بسیجیان شرایط را تحمل می‌کنند، در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد خیلی‌ها خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت و توزیع دستگاه‌هایی شدند که با وجود تحریم‌ها، نقش اساسی در صنعت برق و حیات آن ایفا می‌کنند. این دستگاه‌ها یک میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان به دلیل تداوم رخدادهای خارج از اخلاق و ادب و اخلال در فرایندهای دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی دایی اسطوره فوتبال ایران بازداشت نشده است. این خبری است که روز گذشته محمد دایی، برادر علی دایی آن را تأیید کرد تا یکی از شایعات داغ این روزهای فضای ورزشی تکذیب شود.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف از آزادی دو دانشجوی بازداشتی خود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داستان اصلی که علی دایی را بیش از هر زمان دیگر بر سر زبان‌ها افتاد، مربوط به مرگ اسرا پناهی، دانش‌آموز اردبیلی بود. او با انتقاد از رفتار زننده با دانشجویان دانشگاه شریف، سکوت در آن ماجرا را دلیلی برای برخورد با دانش‌آموزان توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، با پیگیری‌های متعدد مدیران دانشگاه محمد نژاد ورودی 97 مهندسی هوافضا و علیرضا آزاد دانشجوی ورودی 96 علوم کامپیوتر به قید وثیقه آزاد شدند. طبق اعلام روزنامه شریف تمام بازداشتی‌های شریف در وقایع اخیر آزاد شدند.

وب‌گاه عصر ایران

با پیگیری‌های متعدد مدیران دانشگاه، محمدنژاد ورودی 97 مهندسی هوافضا و علیرضا آزاد دانشجوی ورودی 96 علوم کامپیوتر به قید وثیقه آزاد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد ملانوری، دانشجوی دوره دکتری اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بامداد امروز بازداشت شد.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: کلاس‌های دانشجویان نوورود این دانشگاه از روز شنبه چهاردم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد ملانوری، تحلیلگر اکوایران و دانشجوی دوره دکتری اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بامداد امروز بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف از آزادی دو دانشجوی بازداشتی خود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد ملانوری، تحلیلگر اکوایران و دانشجوی دوره دکتری اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بامداد امروز بازداشت شد.