پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرسلیم گفت: حذف گشت به نفع خطاکاران و متخلفان و هنجارشکنان است اما درباره هدف گشت که ارشاد است بحث‌های مفصلی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام، ابراهیم قاسمپور و حمید درخشان از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

تن هاخ در خصوص وضعیت رونالدو گفت: کریستیانو به ترکیب ما بازگشته است. چیزی خیلی عجیبی هم نبود، او یک بازی در کنار ما نبود و حالا به ترکیب بازگشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مطالبات اصلی و آرمانی زنان را در جامعه ما مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌خوبی پاسخ گفته است و در مجلس نیز سال گذشته در قالب مصوبه‌ای راجع به تکریم بانوان و ارتقای جایگاه خانواده و اصلاح جمعیت تکمیل کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از دانشجویان معترض و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران امروز چهارشنبه 4 آبان ماه در محوطه دانشگاه خود اقدام به برگزاری تجمع کردند.

وب‌گاه فرارو

استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: کارشناس اداری نیروی‌های مسلح در این دفترها مستقر شود تا روندهای دست‌وپاگیر گذشته برطرف شود.

وب‌گاه فرارو

کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است 22 آبان ماه به قطر سفر کند.

وب‌گاه فرارو

تلاش می‌کنیم فشار روانی را برداریم تا پرسپولیس نیز بازی سختی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فارس نوشت که هیچ معترضی در شهر تهران کشته نشده است درحالی که 4 تن از نیروهای پلیس و بسیج تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.

وب‌گاه فرارو

با نظر کارلوس کی روش و موافقت کادرفنی تیم ملی جوانان قرار است از هفته آینده شاگردان صمد مرفاوی و تیم بزرگسالان کشورمان در دو مرحله اردوی مشترکی را برگزار کنند.

وب‌گاه فرارو

مارتین تایلر، گزارشگر معروف انگلیسی بر سر این گل گفت: این را چه می‌گویی؟ جهانبخش، یک بار دیگر توانایی‌هایش را نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناهار خوردن «عادل فرودسی‌پور» در دانشگاه شریف کار دستش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی از فیلم‌هایی که از اعتراضات در این روزها پخش میکنند برای سالهای گذشته و حتی برای دیگر کشورهاست و واقعیت ندارد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.