پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه فرارو

نزاع دسته جمعی یک مسابقه در فوتبال ولز باعث شد تا داور در مجموع 7 کارت قرمز و 10 کارت زرد نشان دهد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال تهران و نساجی قائمشهر معرفی شده که چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: وقتی دانش‌آموز یا دانشجو فضای نخبگانی دانشگاه و مدرسه را تعدیل می‌کنند و رفتار‌ها و گفتار‌هایی را بیان می‌کنند که در شان یک نخبه نیست. چه می شود؟!

خبرگزاری تسنیم

سردبیر روزنامه فرهیختگان در یادداشتی نوشت: عادل فردوسی پور حق دارد سلف مشترک را به حکم محاربه با احکام الهی نداند، راستش زیاد هم بی‌راه نمی‌گوید ولی در آن سفره آش دیگری پخته بودند و عادل مثل وقتی که در نود وارد سیاست می‌شد، اشتباه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز واردات خودرو، آرامش در بازار ارز، کاهش هزینه بلیت پروازهای جام جهانی قطر، اقامت تماشاگران ایرانی جام جهانی در کیش و برگزاری حضوری کلاس‌های درسی در دانشگاه شریف از مهمترین موضوعاتی بود که اعضای دولت در حیاط پاستور مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم چهلمین روز در گذشت مهسا امینی بر سر مزار وی در آرامستان آیچی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

گفتنی است پیش از این قرار بود ورزشگاه امام علی سیرجان میزبان این مسابقه باشد، اما در تصمیمی عجیب سازمان لیگ ورزشگاه باهنر را در همان استان به عنوان میزبان جدید برگزید.

وب‌گاه فرارو

علی کریمی همبازی و دوست مهدوی کیا برای او یک استوری منتشر کرد و این غم را به او تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

تست کرونای یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مثبت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: رضا درویش در مصاحبه‌ای درباره مذاکره با علی دایی برای سرمربیگری پرسپولیس و مذاکرات تابستانی با برخی گزینه‌های سرخ‌ها صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

محمد دایی برادر علی دایی گفت که آقای دایی امروز تهران هستند و به کردستان نرفته‌اند.

وب‌گاه فرارو

در تیم ایران پنج بازیکن وجود داردند که تیم ملی می‌تواند با آن‌ها به دنبال تاریخ‌سازی در قطر باشد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میرصادقی، استاد دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به شایعه سیلی خوردن خود از یک دانشجو در جریان اتفاقات اول آبان در این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد که در ادامه این توضیات را می‌خوانید. من در چند مرحله به خط تقابل «متقاضیان ورود» به سلف و «ممانعت‌کنندگان» از ورود به سلف نزدیک شدم. اولین بار از بین جمعیت متقاضیان ورود نزدیک در شدم و با صحبت با دکتر فاطمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: لابه لای اتفاقات یک هفته اخیر فوتبال کشورمان موضوع سرقت موبایل گلزن اسبق جام جهانی کشورمان در جنگل‌های شمال نادیده گرفته شد.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام همچنان سرمربی تیم ما است و موضع ما نسبت به حضور او در تیم‌ملی همان موضع قبلی است.