جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: مطالبات دانشجویان باید شنیده شود، ما موظف هستیم به آن‌ها پاسخ‌گو باشیم و در حقیقت آن‌ها را بشنویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش گفت: هزینه پرواز رفت به قطر 15 میلیون تومان بود که با توجه به سفر راه و شهرسازی به دوحهه و رایزنی با مسئولان این کشور؛ این هزینه به حدود 5 میلیون تومان کاهش یافت و بنابراین هزینه پرواز هوایی رفت و برگشت به این کشور 11 میلیون تومان برآورد می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای هیئت‌های بسکتبال اردبیل و آذربایجان شرقی به ماجرای برگزاری مجمع فوق‌العاده واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به ذخایر سد‌ها و آب‌های زیرزمینی باید طوری برنامه ریزی شود که بتوان میزان تاب آوری شهر‌ها را افزایش داد تا با بارش‌های آینده، شرایط فعلی جبران شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف به‌شکل حضوری است و درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه صنعتی شریف و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال 2027 میلادی به 800 میلیون دلار برسد در حالی که در سال 2019 میلادی ارزش این بازار 500 میلیون دلار بود. حدود 40 درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شد ت در حال افزایش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجزیه‌طلبان به سفارت ایران در اسلو حمله کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«جوان» نوشت: یک منبع مطلع خبر داد که تهران و مسکو به طور مشترک، نامه‌ای به شورای امنیت داده‌اند که در آن بحث پهپاد‌ها انکار و طرح مسئله در شورای امنیت نیز غیرقانونی اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از هنرمندان بازداشت شده با خانواده‌های خود در این مدت تماس داشته و طبیعتا ما از شرح حال آنها مطلع‌تریم اما متاسفانه تعدای از هنرمندان فرصتی برای اطلاع به نزدیکان خود نداشته‌اند و پیگیر شناسایی و آزادی هرچه سریع‌تر این افراد هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

الکساندر هاث (Alexander Huth)، نویسنده ارشد این مطالعه و عصب‌شناس دانشگاه تگزاس در آستین، می‌گوید: اگر 20 سال پیش از هر عصب‌شناس شناختی در جهان می‌پرسیدید که آیا این کار شدنی است، آنها به شما می‌خندیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جایگاه سوم نیز پراید وانت یا پراید 151 به چشم می‌خورد. این خودرو در بازار ایران توانست در سال 2021 فروش 11 هزار دستگاه را به ثبت برساند که البته فروش آن نسبت به سال قبل حدود 87 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

حرف‌زدن تنها کاری نبود که عادل برای دانشجویان این دانشگاه انجام داد. او همین روز گذشته کف زمین دانشگاه در کنار بقیه دانشجویان نشست و ناهارش را با آنها خورد. این اتفاق هم از آن دست اتفاقاتی است که اخیرا رخ داده و سروصدای زیادی به پا کرده