جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: زمان راه اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق نیز با کج سلیقگی در دوران اربعین حسینی (ع) انتخاب شد که بسیاری از معلمان درگیر سفر معنوی کربلا بود لذا آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر با گردآوری اطلاعات نسبت به تعیین رتبه معلمان بر اساس قانون اقدام کند.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس کرمان می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی گفت: حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به جز حق عائله‌مندی و اولاد افزایش می‌یابد، همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب کرد که به این عدد 5 درصد نیز افزوده شود که کمک معیشتی مناسبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی فروغی پیش‌تر درباره عادل فردوسی‌پور بیان کرده و دلیل قطع همکاری با او را خروج از مدار توصیف کرده بود. جبلی هم بر خلاف شعارهای اولیه‌اش حالا همان حرف‌ها را با صراحت بیشتری تکرار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

هنوز هم برای خیلی‌ها که از ماسک استفاده می‌کنند، مفیدبودن آن جای سؤال است. برخی می‌پرسند درست است که مؤثر بودن ماسک ثابت شده اما استفاده درست از آن است که میزان اثرگذاری واقعی‌اش را نشان می‌دهد و باید پرسید ما چقدر از این وسیله درست استفاده می‌کنیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید رضا فاطمی امین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به استیضاح نگاه مثبتی دارم زیرا می توان دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده در این وزارتخانه را برای مردم بیان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس ندارد، از افزایش موارد آنفلوانزا در کشور خبر داد و افزود: آنچه در پیشگیری از شیوع بیماری مهم است و باید اطلاع رسانی شود، این است که فرد مبتلا و علامت دار نباید در محیط‌های عمومی حاضر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با گذشت چهار سال، طارمی یکی از بازیکنانی است که نسبت به جام جهانی 2018 روسیه رشد چشمگیری داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از فرهنگیان خواستار پیگیری مطالباتشان از دولت و مجلس شدند. پیگیری‌های ما در تماس با معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره علت واریز نشدن مبلغ علی الحساب به فرهنگیان به جایی نرسید.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید: در گذشته آمریکا در همه وزن‌ها رقیب ایران نبوده، ولی امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها در همه وزن‌ها با ایرانی‌ها کل کل دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید کریمی، مبنی بر اینکه آیا وزارت بهداشت برای تعطیلی مدارس به علت شیوع آنفلوانزا در کشور برنامه دارد، گفت: هیچ کجای دنیا، مدارس را به خاطر آنفلوانزا تعطیل نمی‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

فارن پالیسی: در حالی که ریاض و تهران تقریبا در همه چیز رقیب یکدیگر هستند، اما هر دو از تلاش های جنگی روسیه در اوکراین برای زهرچشم گرفتن از واشنگتن حمایت می کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

عادل فردوسی‌پور، مجری محبوب و سابق برنامه 90 از جمله چهره‌هایی است که هنوز هم تک‌تک حرکاتش مورد توجه و تفسیر قرار می‌گیرد

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که شما به صفحات نمایشی مثلاً صفحه تلویزیون خیره می‌شوید، کمتر پلک می‌زنید و در نتیجه چشمانتان بیش از همیشه باز می‌ماند و خشکیِ چشم را به همراه خواهد داشت.