پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دستاوردهای کشور محصول پیروی عملی از سخنان امام بوده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دستاوردهای کشور محصول پیروی عملی از سخنان امام بوده است

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: هر زمان و هر جا که به سخنان و سفارش‌های امام راحل (ره) عمل کرده‌ایم، توفیق و پیشرفت داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام میثم آقایی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) سمیرم افزود: عمده این دستاوردهای کشور محصول اندیشه انقلابی و متعهدانه‌ای بوده که امام همواره بر آنها تاکید داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی مردمی و مقدس بسیج یک نمونه موفق از عمل به خواسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که هر جا ورود کرده، موفق بوده و در تنگناها نیز همواره در کنار مردم و حامی انقلاب بوده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم ادامه داد: تفکر و اندیشه امام عزیز همچنان ساری و جاریست و امروز نیز رهبر اندیشمند انقلاب همان راه و مسیر روشن را با قدرت و بصیرت ادامه می‌دهند.

به گفته وی، عمل به فرمایش‌های امامین انقلاب همواره راهگشا بوده و در زمانه‌ای که برخی دعیه‌دار حقوق بشر و جامعه سالم هستند بازهم راهبرد سبک زندگی دینی و اسلامی است که از طرف رهبر انقلاب مطرح می‌شود و می‌تواند مشکلات و آسیب‌های جامعه امروز را کمتر کند.

وی با بیان اینکه جرات و شجاعت امام در بیان سخنان انقلابی و ضد نظام سلطه زبانزد و مصداق انقلابی‌گری بود، ادامه داد: رهبر انقلاب نیز امروز همان شاخصه‌ها را با تدبیر و حکمتی که دارند پیش می‌برند و خواب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را آشفته کرده‌اند.

حجت‌الاسلام آقایی با توصیه همگان بر مطالعه وصیت نامه امام خمینی (ره) و توجه به مضامین بلند آن، اظهار داشت: در بخشی از وصیت ایشان آمده که قدرت‌های شیطانی بزرگ به وسیله حکومت‌های منحرف خارج از تعلیمات اسلامی، که خود را به دروغ به اسلام بسته‌اند، برای محو قرآن و تثبیت مقاصد شیطانی تلاش می‌کنند.

وی افزود: این تلاش همچنان ادامه دارد اما به خواست خدا نور قرآن و معارف الهی مورد تاکید امام عزیز روزبه‌روز روشن‌تر و متجلی‌تر شده و هر آینه اسلام رو به ترقی و تعالی روزافزون است.

دیگر مورد انتخاب شده از وصیت نامه امام، تلاش برای تشکیل حکومت عدل بود که رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم در باره آن گفت: این توصیه نیز با انتخاب و بکارگیری مدیران انقلابی و مومن در مناسب دولتی و حکومتی محقق خواهد شد.

آقایی تصریح کرد: انتظار از نمایندگان جدید قوه مقننه نیز گام برداشتن در مسیر عدل و عدالت محوری است و این همان نکته‌ای است که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری همواره خواسته و بر آن تاکید داشته‌اند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به اینکه نهضت حضرت امام خمینی (ره) و شکل‌گیری انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد، افزود: وظیفه ما پیروی از ولایت فقیه است که امروز در شخصیت رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی تبلور یافته و سرمنشأ خیر و برکت برای کشورها و جوامع اسلامی است.

سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*