یک‌شنبه 6 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، پیشنهادهای خود را برای تغییر آیین نامه جشنواره، ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرش جامع آهنگساز، نوازنده و سرپرست ارکستر کنسرت‌های اخیر حجت اشرف زاده بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته تازه‌ترین کنسرت حجت اشرف زاده روز جمعه 25 بهمن ماه همزمان با دومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر این بار در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: آنچه در این کنسرت برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود قالب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اله‌یاری اعلام کرد که موضوع ممنوع‌الفعالیت شدن مهدی یراحی در وزارت ارشاد در دست بررسی است.

خبرگزاری میزان

پانزدهمین روز از بهمن ماه 98 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به نتیجه شمارش آرای فیلم‌های نمایش داده شده و انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران درجشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در نشست رسانه‌ای این جشنواره ضمن رد شایعه‌ها در باره ممنوع‌الکاری هنرمندانی که از شرکت در جشنواره منصرف شده‌اند، گفت: شرکت اجباری در جشنواره موسیقی چه برای هنرمند و چه برای مخاطب لطفی ندارد و اجرای موسیقی باید برآمده از دل باشد نه از روی اجبار.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در فاصله 9 روز مانده به آغاز این رویداد فرهنگی هنری، صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد تا دبیر و رییس جشنواره در برابر خبرنگاران بنشینند و پاسخ‌گوی پرسش‌هایی باشند که بعضا با صراحت، خواهان توضیحات بیشتر درباره سیاست‌های اعمال‌شده در قبال جشنواره بودند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روز سه‌شنبه با حضور مسئولین این جشنواره و اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، سه‌شنبه 15 بهمن ماه، با حضور محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی و رییس جشنواره، و شاهین فرهت، دبیر جشنواره در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد که دستمزد سال گذشته‌اش 50 میلیون تومان بوده و این مبلغ را برای کمک به حیوانات اختصاص داده است.

خبرگزاری میزان

نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دقایقی با حضور مسئولین این جشنواره و اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در فاصله 9 روز مانده به آغاز این رویداد فرهنگی هنری صبح امروز رد تالار وحدت برگزار شد تا دبیر و رییس جشنواره در برابر خبرنگاران بنشینند و پاسخ‌گوی پرسش‌هایی باشند که بعضا با صراحت، خواهان توضیحات بیشتر درباره سیاست‌های اعمال‌شده در قبال جشنواره بودند.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری آرش امینی با حضور نوازنده مطرح روسی اولین کنسرت رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را برگزار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اثر مرثیه ی سردار، سروده ای ست پیشکش به زینب سلیمانی، از زبان او و همه ی فرزندان شهیدان سرزمینم به ویژه فرزندان شهیدان مدافع حرم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی یاسینی از خوانندگان تازه وارد موسیقی پاپ جدیدترین کنسرت خود را در چارچوب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌برد. این اجرای زنده در دومین روز از برگزاری جشنواره طی یک نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان مخاطبان موسیقی است. این خواننده بیست و پنج ساله که طی سال‌های اخیر به‌عنوان ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و آهنگساز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امید حاجیلی نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه و در دومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد. این خواننده که طرفدارانش از آثارش به‌عنوان «بمب انرژی» یاد می‌کنند، طی ماه‌های اخیر تحت امتیاز شرکت «رویال هنر» به مدیریت مجید عبدی به فعالیت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره از شب‌های موسیقی استان تهران در فرهنگسرای ارسباران طی دو شب به کار خود پایان خواهد داد.