یک‌شنبه 15 مهر 1403

راهکار مقابله با کرونا در شرایط کنونی داشتن روحیه بسیجی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
راهکار مقابله با کرونا در شرایط کنونی داشتن روحیه بسیجی است

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای محدودیت‌های جدید دارند، گفت: راهکار مقابله با کرونا در شرایط سخت امروزی، نیازمند روحیه بسیجی همچون دوران دفاع مقدس در جامعه است.

حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونای سنقروکلیایی که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: امروزه تلاشگران حوزه سلامت و درمان با اخلاص و فداکاری خود حضور جهادی و بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم دارند.

وی افزود: در پیروی از بیانیات مقام معظم رهبری مسئله اصلی و امروز ما در کشور موضوع سلامت مردم که دغدغه تمامی مسوولان نظام است.

خوش اقبال ادامه داد: هدف اصلی ما در بازدید از سطح شهرستان ها بررسی و ارایه نقاط قوت و ضعف و بیان راهکار ها و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به ستاد های مدیریت کرونا در شهرستان ها است.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه گفت: راهکارها و نقاط ضعف و مشکلات طرح ها همواره توسط استان از شهرستان ها دریافت و به ستاد ملی انعکاس داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت محدودیت ها تنها به جهت سلامت مردم است، افزود: اگر در رعایت محدودیت های جدید توجه جدی وجود نداشته باشد باعث شرایط سخت تر در آینده خواهد بود.

خوش اقبال در ادامه افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر مردم استان همراه و همدل در اجرای محدودیت های شدید کرونایی همکاری گسترده ای داشته اند.

وی اظهار داشت: اقدامات ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

وی در ادامه به نقش موثر قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: با کمک بسیج و به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی انشاالله در اجرای این طرح در مقابله جدی با کرونا گامی موثر با کمک مردم برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه بیان کرد: در شرایط امروز با توجه به هجمه‌های رسانه ای دشمنان و اعمال تحریم های بسیار سخت علیه نظام گرفتاری هایی در حوزه معیشت به وجود آورده است که امید داریم به برکت وجود مردمان همدل و تلاش خدمتگزاران نظام از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم از همکاری گسترده مردم استان و به خصوص سنقروکلیایی در اجرای محدودیت های جدید قدردانی کنم و حقیقتا راهکار مقابله با کرونا در شرایط سخت امروزی، نیازمند روحیه بسیجی همچون در دوران دفاع مقدس در میان مردم و مسوولین است.

تعداد جانباختگان کرونا در کرمانشاه از مرز 1200 نفر گذشت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: 14 نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی‌های استان به هزار و 213 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 14 نفر شامل سه نفر در کرمانشاه، در شهرستان های کنگاور، صحنه، پاوه و سرپل ذهاب هرکدام 2 نفر و در شهرستان های اسلام آبادغرب، روانسر و دالاهو نیز هرکدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون 863 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در 24 ساعت گذشته 164 نفر با علایم ویروس کرونا بستری و 163 نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون 863 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*