دوشنبه 18 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انصاری گفت: من اگر جای آقای رئیسی بودم فردای روز تنفیذ سند آماده امضایی که آقای روحانی و آقای ظریف آماده کرده بودند را امضا می کردم. ولو اینکه تضمین قطعی آینده در آن نبود، ولی بالاخره سه سال فرصت بود. در منطقه ای که ما زندگی می کنیم دشمنان ما می خواهند که ما دائم در تنش باشیم.

خبرگزاری تسنیم

یکی از حواشیِ این روزهایِ کانال‌های مجازی، انتشار تصویر مهران رجبی به عنوان مجری تلویزیون است؛ تهیه‌کننده «خودمونی» اعتقاد دارد که نیاز به هنرمندی داشتیم که هم پیشکسوت باشد و هم در زندگی شخصی‌اش موفق بوده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زمینه مدارس هم توصیه به اولیای مدارس و دانش‌آموزان این است که اگر خودشان و دانش‌آموزان‌شان علامت دارند، حتما در منزل بمانند. این درباره دانشجویان و... هم صدق می‌کند. افراد تا زمانیکه علامت دارند، بهتر است که در منزل استراحت کنند. برای پیشگیری از انتقال بیماری این موضوع اهمیت دارد و یک وظیفه اجتماعی تلقی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس مدعی شد که نیروهای انتظامی در جریان اعتراضات گلوله ای شلیک نکردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته پلیس، ماموران پلیس روز شنبه وارد منزل این خواننده جوان شدند و با یک جسد مواجه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام بانک مرکزی از امروز فروش ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران برای اشخاص حقیقی بالای 18 سال با ارائه کارت ملی نیز فراهم شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر هر کیلو زعفران حداکثر 38 میلیون و حداقل 25 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. همچنین هر کیلو گل‌تر زعفران بین 300 تا 330 هزار تومان به دلیل نوسانات در بازار فروخته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخلاف ماه‌های گذشته که قیمت پراید ثابت مانده بود، اما بالاخره سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با افزایش قیمت همراه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرغ قطعه‌بندی‌شده در بسته‌بندی‌های 2کیلوگرمی در بازار عرضه شود تا مصرف‌کننده توان خرید مرغ را داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان، روز گذشته (چهاردهم آبان ماه) از تایید مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان خبر داد و به این ترتیب میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی از مهرماه اعمال خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آپدیت آمده است: «قدرت برای مردم»! حساب کاربری شما نیز مانند سلبریتی‌ها، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که‌آنها را فالو می‌کنید، تیک آبی دریافت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس توضیحاتی درباره ماجرای کتک خوردن خود توسط معترضان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه مذکور، در اجرای ماده (16) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400، حق عائله‌مندی وکمک هزینه اولاد تمامی گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های مذکور در ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر امنیت در کشور بصورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تقابل قطر - اکوادور بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.