دوشنبه 18 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قسمت سی و دوم سریال جیران اتفاقات دور از انتظاری به وقوع خواهد پیوست. این اپیزود را از دست ندهید. برای دانلود قسمت 32 جیران در کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم و حجم نیمه رایگان، ادامه مطلب را از دست ندهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت او را با مشت و لگد در اعتراضات زدند.

وب‌گاه عصر ایران

انصاری: اگر علل و ریشه های نا آرامی های سال 78 که در کوی دانشگاه شروع شد و بعد از آن مسایلی پیش آمد به موقع شناسایی شده بود، ما به راه حل درمان این مسایل در نظام های دموکراتیک و مردم سالار که گفت وگوی تخصصی و حرفه ای و ملی، ریشه یابی و حل مشکل است، رسیده بودیم، قطعا حوادث بعدی را یا نداشتیم یا کمتر داشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی رامبد جوان بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع همکاری دائم این هنرمند مشهور با تلویزیون داغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی سلام که بخش زیادی از عمرش را در جامعه آمریکا گذرانده و از نقشه‌های غرب برای سلطه بر کشورها آگاه است می‌گوید: اگر بخواهیم زیر بلیت آنها باشیم، همه‌چیزمان را، غیرت و شرفمان را از دست خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موشک فضاپیمابر قائم 100، یک تکنولوژی پیشرفته سوخت جامد است با موتور محرکه رافع که نازلی متحرک دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرها حاکی از آن است که راکبد جوان پس از پست اعتراضی اش به اتفاقات اخیر، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریش سفیدی هم نیست که وارد صحنه شود و برای آینده این سرزمین کمترین دلجویی صریح را بطلبد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتما باید سه چهار حزب قوی و پاسخگو داشته باشیم تا مردمسالاری دینی معنا پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی کاظمی، بازیگر نقش «بگوری» سریال «شب‌های برره» بعد از گذشت سال ها، از این سریال می گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارلینگ هالند در صدر ارزشمندترین فوتبالیست‌های دنیا قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل 177 گفته هر 10 سال می‌تواند در قانون اساسی تجدید نظر شود و اصول قانون اساسی آیه قرآن نیست. وی افزود: حتما باید سه چهار حزب قوی و پاسخگو داشته باشیم تا مردمسالاری دینی معنا پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مراسم 13 آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی که تنها یک نفر بود، بودیم و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند. وقتی با چنین اقلیت مطلقی مدارا می شود و چنان صحنه زیبایی به وجود می آید، حساب کنید اگر با خواسته های اکثریت چنین تعاملی شود، ایران ما، چه بهشت روح افزایی خواهد شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی شب گذشته باز هم برای پورتو گلزنی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولین نیروهای مسلح آزمایش پروازی زیر مداری موتور مرحله اول رافع در ماهواره بر سوخت جامد قائم 100 با موفقیت انجام پذیرفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

باهنر گفت: فراهم کردن مسیری برای اعتراضات، ایجاد فضای باز سیاسی و تغییر بعضی از ساختارها در دراز مدت مثل دو مجلسی شدن، سه راهکاری است که باید در دستور کار قرار بگیرد. / انصاری گفت: آیا زخم را هم دشمن ایجاد کرده؟ یا اگر دشمن ایجاد کرده آیا ما در پی بهبود و درمان آن برآمدیم؟ آیا این زخم ترکیبی از اقدامات دانسته و ندانسته ما بوده یا دشمنان؟ این دو را باید از هم جدا کنیم.