یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

فوتبال حالا جزیی از زندگی مردم شده، آنچنان در تارو پور روابط اجتماعی نفوذ کرده که حتی آدم‌های غیر فوتبالی را هم در یک بزنگاهی درگیر آن می‌شوند. فیلم‌هایی در سینمای ایران ساخته شده‌اند که به این وجه از اثر گذاری فوتبال پرداخته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران اظهار کرد: در سال 1400، خط فقر مطلق برای یک خانوار شهری ساکن شهر تهران 22 میلیون و 220 هزار تومان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای شناسایی عامل شلیک به یاسین جمال‌زاده به کار بسته‌ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلبرت پایون فیلمساز مطرح آمریکایی که آثارش در ویدیوی خانگی شهرت زیادی داشتند، درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر خوب این است که بازیابی پیام‌ها بسیار ساده است. امکان بازیابی پیام‌های حذف شده واتساپ برای کاربران آیفون فراهم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدواریم بازیکنانم در بازی با آمریکا خوب بازی کنند و پیروز شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنرپیشه معروف هالیوودی و سفیر ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان امروز (دوشنبه) از رهبران جهان خواست تا اقدامات لازم را جهت محاکمه "متجاوزان جنگی" روسیه برای "جنایاتی" که در اوکراین مرتکب می‌شوند، افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کرمانشاه گفت: این استان از قدیم‌الایام قطب علمی و آموزشی غرب کشور بوده و هرگونه برنامه توسعه و بهسازی دانشگاه فرهنگیان با این چشم‌انداز، اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 61 ساله اندونزیایی برای هشتادوهشتمین بار سر سفره عقد نشست و داماد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای باند آدم‌ربایی که قصد درخواست چهار میلیارد تومان وجه نقد و انتقال گروگان به سمت استان‌های همجوار را داشت، با اقدام فنی و ضربتی پلیس آگاهی متهمین دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آمریکا از سرمربی این تیم خواست برای دیدار با ایران تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور گفت: اینکه گفته شد دانشگاه اتاق فکر دولت است شعار یا تعارف نیست، دولت دولتِ تحول‌گراست و به دنبال کم کردن فاصله وضع موجود و وضع مطلوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی خود نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرآیند تسهیلات اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شد 120 روز؛ یا به تعبیری 4 ماه. به تعبیر دیگر، یک‌سوم سال. اینها آماری است که در مورد نبود کنسرت در ایران به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تفاوت‌های موجود بین متابولیسم چربی افراد سحرخیز و شب‌زنده‌داران نشان می‌دهد که ریتم شبانه‌روزی بدن ما (چرخه خواب و بیداری) می‌تواند روی نحوه استفاده بدن از انسولین تاثیرگذار باشد.