یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری، برنامه‌های دومین دوره کاروان "روایت حبیب" را که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی از 11 آذرماه به 10 استان سفر می‌کند را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان توافق‌های چندین میلیارد دلاری جدید با کره جنوبی امضا کرده که جزئی از جدیدترین تلاش‌های این پادشاهی خلیج فارس برای تقویت روابطش با یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نفت و چهارمین اقتصاد بزرگ در آسیا محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز (دوشنبه) رضا اردستانی از بسیجیان فعال، شجاع و دریادل اصفهان در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی در این شهر به شهادت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب روزی روزگاری فوتبال به قلم مرحوم حمیدرضا صدر سفری پر تب و تاب از دنیایی به دنیای دیگر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیلن می‌گوید: در سال 2019 دچار سرگیجه‌ای شدم که تا دوران همه‌گیری کرونا ادامه یافت. پنج نفر به من کمک می‌گردند تا کتاب‌ها را امضا کنم اما ما نتوانستیم سر موعد کارها را انجام دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت گوساله مانند گوشت گوسفند چربی ندارد و از آنجایی‌که ما ایرانیان تمایل داریم گوشت‌های کم‌چرب مصرف کنیم تقاضا برای خرید آن نسبت به گوسفند بیشتر است. گوشت گوسفند چربی و استخوان دارد و وقتی قصاب این موارد را گوشت جدا می‌کند در نهایت گران‌تر برای مصرف‌کننده تمام می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر فدراسیون کشتی خبر تایید شدن ویزای آمریکای آزادکاران را تایید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی رضوانی در دیدار با امیرعبداللهیان گفت: تحریم اعمال شده را افتخار و مدالی بر گردن خود دانسته که هیچگونه خللی در کار حرفه ای خبرنگاری وی ایجاد نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه از شیر الاغ برای تولید مواد آرایشی استفاده می شود. همان طور که قبلا اشاره شد، ملکه مصر باستان نیز برای حفظ زیبایی خود با شیر الاغ حمام می کرد و بعد ها نیز این کار توسط افراد بزرگ انجام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هدف GEIPAN روشن است: ارائه یا تلاش برای ارائه پاسخی منطقی برای اتفاقات که مورد سوء تفاهم، غیرعادی و گاهی تماشایی هستند و توضیح دلایل بی‌قاعدگی آنها.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی فضائلی نوشت: چه خوب است دستور خردمندانه آقای محسنی اژه‌ای مصادیق بیشتری پیدا کند و افراد بازداشت شده در وقایع اخیر هم به حداقل برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان افرادی که براساس دستور رئیس قوه قضاییه، از ارفاقات قانونی برخوردار شدند، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر کشور که واجد شرایط قانونی بودند، نیز حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از ما چک لیستی داریم که مشخص می کند یک مرد خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، اینطور نیست؟. چند ویژگی به شما نشان می دهد که آیا یک مرد قلب طلایی دارد و یک مرد خوب به حساب می آید یا فقط با جذابیت ظاهری دلربایی می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکان در مکزیک در یک مورد پزشکی بسیار نادر، هنگامی که یک نوزاد دختر از طریق زایمان سزارین با دمی 12 سانتیمتری پوشیده از مو و پوست به دنیا آمد، شوکه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مریم وحیدیان روزنامه نگار بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت «میثم پیرفلک» در بیمارستان گلستان تشریح شد.