یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

به علت تعمیرات شبکه گاز بویراحمد، جریان گاز مناطق مادوان، بلهزار، زیرتل و روستای تمنک از توابع این شهرستان از ساعت 8 فردا سه شنبه به مدت 10 ساعت قطع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که ایلان ماسک به فکر تغییر توییتر است، گزارش‌های برخی از منابع غیررسمی حاکی از آن است که حداقل 5.4 میلیون پرونده کاربر توییتر از طریق یک باگ داخلی به سرقت رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه با تشدید شدت آلودگی هوا تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به حالت آماده‌باش در‌آمده‌اند، گفت: توصیه اکید می‌شود که مردم به‌خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکایت رسمی ایران از فدراسیون فوتبال آمریکا به فیفا

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: هر سال این آئین‌نامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در آئین نامه هم این موضوع دیده شده که یک بازنگری در شاخص‌ها انجام شود. هر سال قانون رتبه بندی را بررسی و اجرای آن را رصد می‌کنیم و اشکالات آن برطرف خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان سالیانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در آیین‌نامه هم این موضوع دیده شده که یک بازنگری در شاخص‌ها انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواسته‌ی ما مشخص است؛ همین هفته طرح ساماندهی استخدام کارکنان به صحن علنی بیاید و تصویب شود؛ دیگر انتظار بس است؛ دو سال تمام است که آرام و از تمام مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای بازی مقابل آمریکا مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که قرار بود روز شنبه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با انجام پنج دیدار به طور هم زمان آغاز شود، زارع باطری سنندج در برابر حریف کرمانی خود حاضر نشد تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود خاتون بم اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: ارفاقات قانونی قطعاً در مورد کسانی که اقدام به مقابله با مأمورین حافظ امنیت و یا شهادت و مجروح کردن آنها کردند و نیز شامل اشخاصی که اقدام به تخریب و یا آتش زدن اموال عمومی و خصوصی کردند، اعمال نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حواشی و تغییراتی در این باشگاه همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری سالهاست که در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در صدا و سیما برنامه دورهمی را اجرا می کرد که گویا با اتفاقات رخ‌داده دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست دور گروهی جام جهانی 2022 مقابل انگلیس با وجود باخت سنگین یوزهای ایرانی موفق به زدن 2 گل شد تا با این بریس ضمن ثبت رکوردی تاریخی برای خود در فوتبال ایران در حال حاضر در رده دوم برترین گلزنان جام جهانی بایستد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از سایت های خبری مدعی هستند که مهران مدیری به خارج از کشور مهاجرت کرده است و مشخص نیست این خبر صحت دارد یا خیر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس ادعای یکی از روزنامه‌های کشور؛ بزرگ‌ترین واردکنندگان میوه به ایران در سال‌های اخیر، شرکتی با نام عربی «الفواکه الطازجه للتجازه العامه» است. این شرکت در سال‌های اخیر به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شریک تجاری کمپانی‌های اسرائیلی، معرفی و حتی اقدام به برگزاری جشنواره‌ای بزرگ و با هزینه‌های هنگفت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پکن، صدها نفر از جوانان عمدتاً تا ساعات اولیه روز دوشنبه در مرکز تجاری شهر تظاهرات کردند. جمعیت ابتدا در امتداد رودخانه لیانگما جمع شدند تا برای قربانیان آتش سوزی سین‌کیانگ عزاداری کنند. مردم شعارهایی علیه کووید صفر سر دادند، از معترضان بازداشتشده در شانگهای حمایت کردند و خواستار آزادی‌های مدنی بیشتر شدند و فریاد می‌زدند: «ما آزادی می‌خواهیم! ما آزادی می‌خواهیم!»