یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام تقوی اظهار کرد: امسال از این طرح استقبال بسیار خوبی شد همچنین اینکه هم‌اکنون در دانشگاه فرهنگیان برای زوجین مشاوره‌های قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج در حال انجام است تا این سنت حسنه را بتوانیم در جامعه گسترش دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانیال رضازاده بسیجی مشهدی بود که در ناآرامی های اخیر ایران بر اثر ضربات چاقو در مشهد به شهادت رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین موسویان می‌گوید ناهماهنگی‌های مستمر بین دستگاه‌های کشور درمورد مسائل مربوط به ایرانیان مقیم خارج همیشه و درهردولتی مشهود بوده است؛ لذا نیازمند یک هماهنگی ملی دراجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین آیین نامه انضباطی دانشجویان کشور ابلاغ شد + جزییات

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه با ماسک ضد بمب شیمیایی وارد سالن سخنگو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان دریافت وام ضروری بازنشستگان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام دریافت وام 12 میلیون تومانی خود اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«محسن آبفروش» استاد موسیقی سنتی قزوین درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار حل مشکل و اجرای احکام 15 درصد بازنشستگان بهداشت و درمان توسط صندوق بازنشستگی کشوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی را اعلام کرد. بازنشستگان فرهنگی که سال قبل بازنشست شده‌اند، ماه‌هاست در انتظار واریز پاداش پایان خدمت خود هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت شانه 30عددی تخم‌مرغ در میادین برای نخستین بار از مرز 90هزار تومان گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روشن می‌گوید: تیم ملی آمریکا در دو دیدار گذشته عملکرد خوبی داشتند. آنها نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی کردند. بازیکنان جوان و سرعتی دارند اما در خط حمله تمام کننده ندارند که این به سود ما خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با بیشتر از 20 وعده اقتصادی پا به پاستور گذاشت که معروف‌ترین آنها ساخت یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل در سال بود. این‌ها بزرگ‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بود که امروز مجریان‌شان را از دست دادند و هر دو مجری مستعفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامبد جوان پستی در حمایت از وریا غفوری در اینستاگرام خود منتشر کرد و در واکنش به این ماجرا، کامنت‌های این پست اینستاگرامی‌اش را بست.

وب‌گاه فرارو

رامبد جوان با انتشار پستی در حساب اینستاگرامی‌اش از وریا غفوری حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ورزشگاه تختی اهواز - 19 خرداد 1400: «ما در کشور اهل اینکه «نمی‌شود، نمی‌توانیم، مگر می‌شود؟ کو بودجه؟ کو اعتبارات؟» نیستیم. ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم.» این گفته‌های کسی است که قرار بود رئیس‌جمهور بشود و شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کانال تلگرامی چندثانیه از آزادی مجری سابق صداوسیما که در پی حوادث اخیر در بازداشت شده بود خبر داد.