یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، پس از بررسی پرونده‌ها، نسبت به اعمال تخفیف و تبدیل قرار تأمین برخی متهمان واجد شرایط اقدام شد و 78زندانی مربوط به اغتشاشات آزاد شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رامبد جوان با انتشار پستی در حساب اینستاگرامی‌اش از وریا غفوری حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در همین راستا سرپرست خبرگزاری ایلنا در اصفهان برای چند شب بازداشت شد و برای سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان قزوین نیز حکم ممنوعیت یک‌ماهه از کار خبری صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهتاج با تأکید بر اینکه باشگاه تراکتور از نظر سخت‌افزاری و مالی فراتر از تعهداتش عمل کرده است، اضافه کرد: پرداختی باشگاه به کادر فنی، بیشتر از درصد مقرر است. آقای بردیف نیز به این موضوع اذعان کرده و اعلام کرد از روی اجبار به سوچی می‌رود. پس از این اتفاقات، شایعاتی در فضای مجازی به وجود آمد که بردیف از باشگاه حرف شنوی نداشت!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمدباقر قالیباف برای دومین بار از نوسازی نظام حکمرانی «سخن گفت. او تنها کسی است که در بین مقامات ایران، از ضرورت این مساله سخن می‌گوید و بر بازگشت به مردم تاکید دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکارهای حقوق بشری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان به تازگی عزادار درگذشت مادر همسرش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی عیسی زاده درباره زمان اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: استدلال دولت برای اجرا نشدن قانون افزایش حقوق کارکنان در آبان ماه این بود که دستگاه‌های اجرایی اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند حال اینکه دولت از ابتدای سال به کامل بودن سامانه مربوطه اشاره داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین اطلاعات و آمارهای اقتصادی در بخش‌های پولی و بانکی، تراز پرداخت‌ها و بازار سرمایه منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این دانشگاه برای ارائه این کمک با یک مرکز تهیه غذا همکاری کرده است. وعده‌های غذایی از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 11 صبح در دسترس خواهد بود و یک پیشخوان اضافی در رستوران برای پاسخگویی به تقاضاهای دانشجویان راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 6 میلیون و 690 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1751 دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غریبی ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهر دوگنبدان به واسطه این وقفه در آبرسانی، گفت: تا ساعات پایانی امروز، مشکلات موجود رفع و آبرسانی به مناطق شهر دوگنبدان به روال عادی خود برمی گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسهیلات وام ازدواج فقط به اولین ازدواج فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشسته (یا وظیفه‌بگیر یا فرزند همسر وظیفه‌بگیر) تعلق خواهد گرفت؛ مشروط بر آن که ازدواج اول زوجین نیز باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: برای ایجاد آرامستان‌های جدید نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که ان‌شاءالله نخستین آرامستان تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید!"

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر حمله ایران به کشتی تاجر اسرائیلی گفت: جمهوری اسلامی این‌قدر شجاعت دارد که در مورد موضوعاتی که می‌خواهد اقدام کند، رأسا اقدام می‌کند و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان در حکمی سید روح اله حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس انتخاب کرد.