یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از انواع حمله‌ها، ترورها و ساماندهی منافقین در کشورهای غربی و آمریکایی، امروز دشمن به سمت هک کردن رسانه‌ها روی آورده است؛ همچنان که خبرگزاری فارس، به عنوان یک رسانه پیشتاز انقلابی مورد حمله سایبری معاندان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دشمن ادعا دارد در رسانه‌های ایرانی نه اعتبار دارند و نه مخاطب! اگر اینگونه است چرا باید رسانه‌های داخلی را هک و از حمله سایبری به خبرگزاری فارس با هشتگ های #فارس_گیت استقبال کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: راستینه گفت: در تمام دنیا مجازات‌ها در مقوله‌هایی که حکمرانان به دنبال آن هستند اگر موضوع یک پدیده اجتماعی باشد مجازات تعیین شده متناسب با آن پدیده در نظر گرفته می‌شود. حجاب یک مسئله اجتماعی است که با بنای دینی و ارزشی ما یک مسئله اعتقادی هم هست. اگر این پدیده اجتماعی باعث شود آسیب‌های اجتماعی را هم به همراه داشته باشد باید مجازات‌ها متناسب با این پدیده اجتماعی باشد.

خبرگزاری مهر

بعد از انواع حمله‌ها، ترورها و ساماندهی منافقین در کشورهای غربی و آمریکا، امروز دشمن به سمت هک کردن رسانه‌ها روی آورده است.

خبرگزاری دانا

«جف گلبرگ» کارشناس آمریکایی شبکه‌های اجتماعی در بی بی سی فارسی پرده از اقدامات مشترک فرشگرد و اعضای آن با صهیونیست ها برای جنگ رباتی علیه ایران برداشته است

وب‌گاه ورزش سه

قبل از شروع بازی مراکش مقابل بلژیک، یاسین بونو به دلیل مصدومیت جای خود را به منیر محمدی داد.

وب‌گاه عصر ایران

مهران رجبی به حاشیه‌های به‌وجود آمده درباره اجراهایش در برنامه‌های مختلف تلویزیونی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

بهاره آروین و سجاد صفارهرندی از تحلیل گران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در مناظره‌ای به بررسی چرایی شکل‌گیری شعارهای رکیک در اعتراضات اخیر پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه از 1000 میلیارد تومان اعتبار کاغذ کتاب‌های درسی فقط 400 میلیارد تومان تأمین شده است، درباره کتب درسی که کاندیدای تغییر هستند، توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج خودش را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در برایند بسترسازی آشوب، ساخت اعتراض مصنوعی در اذهان و انکار مثبتات ایران اسلامی؛ قرار است "فتنه اقتصادی" رخ دهد که تاجیک و ربیعی و حجاریان و تاجزاده و باقی و... آنرا تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «اگر هفت بار زمین خوردی، بار هشتم برخیز» نوشته نائوگی هیگاشیدا با ترجمه مهناز رحمانیان توسط انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یاسر طالبی کارگردان و تهیه‌کننده درباره اوضاع سینمای مستند و مشکلات و راهکار برون رفت از آن‌ها گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رامبد جوان پستی در حمایت از وریا غفوری منتشر کرده است.