دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

سریال «پوست شیر» جزو آثاری است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و پخش فصل دومِ آن کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران شیطنت خبرنگار بی‌بی‌سی در نشست خبری پیش از بازی با ولز را بی‌پاسخ نگذاشت.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از سوالات شیطنت آمیز خبرنگار بی بی سی گفت: چرا از گرت ساوت گیت در مورد

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: روز گذشته علاوه بر دستگیری سرشبکه اصلی دریافت فیلم اغتشاشگران در کردستان، یکی از سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان هم دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه بسیاری از کشورهای غربی سعی داشتند در جلسه امروز شورای حقوق بشر سازمان ملل ایران را به نقض حقوق بشر متهم کنند، کشورهای دیگر از معیارهای دوگانه این شورا انتقاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی کشورها همچون ونزوئلا، زیمبابوه، چین و سوریه از جمله کشورهایی بودند که شورای حقوق بشر سازمان ملل را به پیشبرد «معیارهای دوگانه» متهم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از کشورهای غربی در نشست امروز شورای حقوق بشر سازمان ملل از استانداردهایی دوگانه، از سیاست‌های حقوق بشری ایران انتقاد کردند.

خبرگزاری دانا

کاردار سابق سفارت ایران در لبنان گفت: بی بی فارسی در فتنه 88 تأسیس شد، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی العربیه و صدای آمریکا از جمله منظومه رسانه ای آمریکا هستند که اکثر اینها توسط عربستان تأمین می‌شوند و هم اکنون به اتاق جنگ ترکیبی، جنگ رسانه، جنگ شناختی و جنگ اطلاعاتی و نظامی تبدیل شدند.

خبرگزاری دانا

روزنامه اصلاح طلب از همجنس بازی در جام جهانی حمایت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سومدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر هلدینگ «صباایده» نوشت: شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش 2 رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.

خبرگزاری دانا

دو مینی سریال «عاشورا» و «ترور» به کارگردانی هادی حجازی فر و سیروس مقدم که قرار است مقاطعی از زندگی شهیدان باکری و سلیمانی را به تصویر کشند، بزودی راهی کنداکتور رسانمه ملی خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان اعلام شد.