دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان جبلی درباره دلیل شکایت صداوسیما از پلتفرم آپارات، اظهار کرد: بخش حقوقی ما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هری ویلسون در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ولز گفت: می‌دانیم که ایران در بازی نخست شکست سختی از انگلیس خورد. این یک نتیجه دشوار برای آنها بود. انگلیس همیشه تیم قدری است. قطعا ایران در بازی دوم به دنبال جبران مافات است و من فکر می‌کنم این چیزی است که ما شاهد آن خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

نشان عالی مدیر سال 1401 به رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت اعطا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امین حیایی شایعه بازی خود را در هر فیلم و سریالی تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

فصل چهارم مستند «دورت بگردم ایران» به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده که پخش آن از 29 مهر در شبکه نهال آغاز شده بود، به نیمه رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن سابق لیورپول عنوان کرد ایران زخم خورده است و دیدار برابر این تیم در روز دوم رقابت‌های جام جهانی سخت خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ادبیات عجیب مجری صدا و سیما: فقط بی پدر و مادرها را دستگیر کنیم؟

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو در توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما و ابلاغ آن داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فصل چهارم مستند «دورت بگردم ایران» به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده، کارگردانی مشترک حسن حبیب‌زاده و نازنین چیت‌ساز و سردبیری مریم اوجاری که از 29 مهرماه روی آنتن شبکه نهال رفته است، به نیمه رسید. «دورت بگردم ایران» یک ریالیتی شوی سفری خانوادگی است که قصد دارد تا علاوه بر به نمایش گذاشتن شهر‌ها و مناطق جذاب ایران، سفر‌ها را از زاویه نگاه کودکان روایت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت به این نکته اشاره کرد که شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با قالب‌های مختلف برنامه‌سازی، آگاهی‌بخشی و افشایِ حقایق پشت‌پرده را در دستور کار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بی‌بی‌سی اعلام کرده است که رقابت تیم ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی فوتبال در قطر که با پیروزی 6 بر 2 به نفع انگلیس پایان یافت، رکورد هشت میلیون بار پخش آنلاین را کسب کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ریکال بخشی از انواع داروها در سراسر دنیا امری مرسوم در جهت حفظ سلامت بیماران است که سازمان غذا و دارو در این حوزه مسامحه نداشته و بر حفظ اصول کیفی محصولات تاکید دارد.

خبرگزاری دانا

فصل دوم سریال شبکه نمایش خانگی «پوست شیر» از امشب آغاز می شود؛ سریالی که مخاطب را در قسمتهای قبلی با استرس و هیجانی دوست داشتنی همراه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای اندیشه جشنواره «ایران پیروز» را همزمان با مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار کرده و پذیرای خانواده‌ها و نوجوانان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجوادشکوری مقدم، در صفحه شخصی خود نوشت: امروز حکم جدید کیفری بنده با شکایت شاکی همیشگی، سازمان صدا و سیما از آپارات، صادر و ابلاغ شد.