یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پدیده ثبت هر موضوعی به ویژه ردیف‌های موسیقی چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی، اتفاق بسیار مثبت و خوبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشورها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود 70 روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیروهای امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال «پوست شیر» جزو آثاری است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و پخش فصل دومِ آن کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

امین حیایی، بازیگر سینما در حساب اینستاگرامی‌اش به بازداشت وریا غفوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصرایران نوشت: انصاف باید داد در هیچ دولتی زنان در پوشش این قدر آزاد نبوده‌اند که از دو ماه قبل و بعد از مرگ دل‌خراش مهسا این اتفاق افتاده و هیچ صدایی هم از تریبون نمازجمعه‌ای برنمی‌خیزد. به یاد آوریم تا قبل جمعه 25 شهریور 1401 جمعه‌ای نبود که درباره حجاب زنان نگویند. منتقدان دیروز کم‌حجابی و شل‌حجابی و بدحجابی در گذشته چشم‌شان را به روی برداشتن حجاب در این دو ماهه و...

خبرگزاری تسنیم

ساترا چند روز قبل از آغاز جام‌جهانی، دستورالعمل نحوه پخش مسابقات از پلتفرم‌های دارای مجوز را اعلام کرد. خبری که پلتفرم‌ها را به استفاده از قاب اختصاصی شبکه‌های سه و ورزش ملزم می‌کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه 4 استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهرداد خدیر در عصرایران نوشت: توضیح خانم خزعلی درباره ضرورت حجاب و البته باید گفت حجاب اجباری این است که به زن امکان حضور اجتماعی می‌دهد.

خبرگزاری مهر

تک‌آهنگ «اکسیژن هشت» به آهنگسازی ژان میشل ژار هنرمند جهانی اهل فرانسه بی‌شک یکی از ماندگارترین خاطرات موسیقایی فوتبال دوستان ایرانی در روزهای منتهی به رویدادهای مهم این ورزش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلی رشیدی با انتشار پست اینستاگرامی حمایت خود از رامبد جوان نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران ما همیشه در کنار هم هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سوتی جدید مجری بی بی سی در حین پخش زنده که برایش درد سر ساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوینده و مترجم شبکه بی بی سی فارسی در حین برنامه زنده دچار گاف عجیبی شد.

خبرگزاری تسنیم

سریال «پوست شیر» جزو آثاری است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و پخش فصل دومِ آن کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران شیطنت خبرنگار بی‌بی‌سی در نشست خبری پیش از بازی با ولز را بی‌پاسخ نگذاشت.