یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

رئیس بسیج صداوسیما درباره ادامه ساخت تیزرهای سینمایی برای معرفی کتاب و استفاده از ظرفیت‌های نوجوان و جوانِ باانگیزه در رسانه ملی و همچنین پویش‌ها و ساختِ سریال، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: ما در ستاد خوب عمل می کنیم، اما باید نقص‌های کلان را برطرف کنیم. باید معلمان را درست آموزش بدهیم و تربیت کنیم. گزینش معلم را از دو روز به چند روز تغییر داده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرویز پرستویی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به ادبیات زشت مجری صدا و سیما تاخت.

وب‌گاه عصر ایران

پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر «کوثر شیخ‌نجدی» کارشناس مسائل آموزشی با نقد کاربرد آموزش‌وپرورش دهه شصتی برای نسل‌های جدید می‌گوید دهه هشتادی‌ها پیگیر همان مطالباتی هستند که برای دهه‌های پیشین تحقق‌نیافته باقی‌مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وریا غفوری همیشه یکی از بازیکنان معترض فوتبال ایران به حساب آمده که در مورد موضوعات مختلف از جمله مشکلات مردمان دیارش یعنی کردستان و قیمت دلار و... موضع‌گیری کرده و به اعتقاد بسیاری به خاطر همین مجبور به ترک استقلال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: درام «کوچه دانتون: یک عصر جدید» نوعی تاریخ‌نگاری خیالی و ادامه‌ای بر فیلم «کوچه دانتون» محصول سال 2019 است. هر دو فیلم البته از سریال تلویزیونی معروف و موفقی مشتق شده‌اند که در دهه اخیر از شبکه‌های مختلف اروپایی و امریکایی و همچنین در آسیا و اقیانوسیه پخش شده، ریتینگ (درجه ارزشگذاری) بالایی داشته و در واقع محبوبیت آن دلیل اصلی تدوین و ارائه دو نسخه سینمایی از روی...

خبرگزاری دانا

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز بسیج برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانلود سریال جیران قسمت پانزدهم با حجم رایگان در ادامه مطلب امکان‌پذیر است. شما می‌توانید قسمت 15 سریال جیران را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت:. دیروز روز بزرگی برای ایرانیان بود، اما به روز عزا و ماتم رسانه سعودی ایران اینترنشنال تبدیل شد.

خبرگزاری تسنیم

حمایت از کسب و کارها در بسته تشویقی دولت برای کوچ به پلتفرمهای داخلی یک اقدام مهم ولی ناکافی است و باید حمایتها به سمت تقویت "زیرساختهای پلتفرم های داخلی" هدایت شود.