یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهران رجبی که این روز‌ها حواشی زیادی نسبت به حضورش در شبکه‌های مختلف سیما ایجاد شده است در گفتگویی با رادیو نمایش به این حواشی پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با حضور در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای مظلوم بسیج را گرامیداشت. وی در ادامه با اشاره به توصیف مقام معظم رهبری از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم، در جنگ ترکیبی امروز نقش همه اساتید به ویژه...

وب‌گاه گسترش

مهران رجبی که این روزها با حواشی زیادی به‌خاطر حضورش در شبکه‌های مختلف سیما مواجه بوده، درباره فعالیت در مقام مجری، حمایت از تیم ملی فوتبال و موضع هنرمندان در قبال ناآرامی‌های اخیر اظهارنظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران رجبی گفت: شوخی های زیادی در فضای مجازی با من می شود، یکی از این شوخی ها ویدئویی بود که من را جای برخی از مجریان گذاشته بودند و مثلا جای نجم الدین شریعتی اجرا می کنم به همراه خانواده آن را دیدم و کلی هم خندیدیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران رجبی درباره پرکاری خود در سینما و تلویزیون بیان کرد: من 30 سال است که این‌قدر گرفتار کارم که حتی فرصتی ندارم اما به گونه‌ای نمایش دادند که انگار همین مدت این‌گونه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران رجبی که این روزها حواشی زیادی نسبت به حضورش در شبکه های مختلف سیما ایجاد شده است در گفتگویی با رادیو نمایش به این حواشی پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمدزیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی باور دارد، صداوسیما بیش از آنکه دستگاه توزیع آگاهی باشد، به یک رسانه برای توزیع جهل تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، جوایز کمیته فنی اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های آسیا واقیانوسیه را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری مهر

مسئول مرکز نیکوکاری «شهدای مدافع حرم» که در مدت سه سال 70 میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری کرده است، دعای کودکان یتیم را بهترین پاداش برای خود می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین فصل از برنامه «کار خونه» با محوریت اشتغال زایی خانوادگی با اجرای مسعود فروتن روی آنتن شبکه دو است.

خبرگزاری تسنیم

مهران رجبی که این روزها حواشی زیادی نسبت به حضورش در شبکه‌های مختلف سیما ایجاد شده است در گفت‌وگویی با رادیو نمایش به این حواشی پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا و نیکا فرقانی اصل، دو بازیگر نوجوان سریال که از کودکی با پروژه پایتخت همراه بودند، پس از پایان فصل آخر به دلیل انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی با حاشیه مواجه شدند و به رغم حمایت برخی بازیگران از این دو نوجوان، شنیده‌ها حاکی از این بود اگر قرار است پایتخت ادامه پیدا کند، سارا و نیکا نباید حضور نداشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «کوثر شیخ‌نجدی» کارشناس مسائل آموزشی گفت: این نسل با وجود سن کم، اطلاعات وسیع و آرزوهای بزرگی دارد و رفتارهایش فقط هیجانی و آنچنان که عده‌ای تحلیل می‌کنند، به علت غلیان بلوغ و مسایل جنسی نیست فرزندان این انسان حق داشتند انتخاب کنند چه چیز بپوشند، کجا سفر بروند یا رنگ وسایل اتاقشان چه باشد؛ فرزندان حق داشتند انتخاب کنند کلاس موسیقی بروند، با دوستانشان به پارک، کافه و سینما...

خبرگزاری دانا

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش را تیمی باکیفیت دانست و از لزوم تمرکز بازیکنانش روی این مسابقه سخن گفت.