یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی تحلیلی از آغاز عصر جدید تقابل ایران و آمریکا خبر داد. به اعتقاد نویسنده این گزارش، دولت بایدن پس از 18ماه مذاکره هسته‌ای از تداوم گفت‌وگوها کاملا ناامید شده و بیشتر جلسات شورای امنیت ملی این کشور بر تضعیف برنامه هسته‌ای ایران و ایجاد اختلال در همکاری نظامی میان تهران و مسکو و موضوع ناآرامی‌ها متمرکز شده و به همین دلیل بحث درباره استراتژی مذاکراتی آمریکا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم با اشاره به ایستادگی بسیج در اتفاقات اخیر، گفت: بسیج از سرزنش هیچ سرزنش کننده‌ای نمی‌ترسد و همین روحیه سلحشوری بود که وقتی آن طلبه فداکار برای حفظ جان مردم، نارنجک در دستش منفجر می‌شود فریاد می‌زند خدا را شکر به مردم آسیب نرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سعیدی گفت: دشمنی آن‌ها با ایران و اسلام بی پرده و وقیحانه و با شدت تمام توسط رسانه هایشان تبلیغ می‌شود و با داعش صفتی به جان مردم می‌افتند و در عین حال با تحریف واقعیت‌ها در جنگ روایت‌ها مورد حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله سیدمحمد سعیدی گفت: واجب است مسئولان با تدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند همچنین باید مسئولین از نیروهای کارآمد و توانا در حل مشکلات مردم استفاده کنند و نسبت به جابجایی بانیان وضع موجود لحظه‌ای درنگ نکنند.

خبرگزاری دانا

اشک شوق مردم ایران و بیان احساساتشان پس از پیروزی تیم ملی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: این روزها زندگی کاملا براساس برنامه‌ای مشخص پیش می‌رود. بچه‌ها باید در کلاس‌های مختلف شرکت کنند و حتی کاردستی‌هایشان نیز تکراری و محدود است. با این حال هنوز هم خیلی از بچه‌ها خوشحالند. این بچه‌ها چند ویژگی مشترک دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهروز شجاعی فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: «سوء استفاده از قدرت مسلط وقتی معنیش بهتر درک می‌شه که صداوسیما حاضر به پخش تبلیغ سریال‌های نمایش خانگی و حتی خود پلتفورم‌های نماوا و فیلیمو نمی‌شه.»

وب‌گاه ورزش سه

پیمان یوسفی گزارشگر دوست داشتنی صدا و سیما در پایان بازی ایران و برد مقابل ولز اشک ریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانم انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری گفته است: «‌حجاب به نفع زنان است مثل کمربند ایمنی که شاید محدودیتی ایجاد کند، ولی مصونیت، امنیت و حفظ حریم و حدودی برای زنان و دختران دارد.»

وب‌گاه فرارو

وزیر ورزش عربستان اعلام کرد از هر پیشنهاد بخش‌های خصوصی برای خرید دو باشگاه لیورپول و یونایتد حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کودکان کار پایتخت در کنار مسئولین شهرداری تهران در سالن مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم شهر ری منطقه 20 به تماشای بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نشستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون برنامه‌ای را با محوریت حمایت از تیم فوتبال ایران با اجرای سامان گوران و احمدرضا موسوی به روی آنتن شبکه یک فرستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«تروریست جنایتی انجام داده است، اما کسانی که این حادثه را در تلویزیون به نمایش گذاشتند، صدها برابر جنایتشان بیشتر است. حتی اگر براساس ندانم کاری و غفلت بوده است مرتکب خطای نابخشودگی شده‌اند و باید به آن رسیدگی شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: منتقد سینما گفت: برخلاف نظریه آلفرد هیچکاک (کارگردان آمریکایی) قاتل مجهول «پوست شیر» قدرت جذب مخاطب را به خوبی داراست درحالی که قاتل معلوم «خون‌سرد» این توانایی را ندارد و قصه‌اش به تکرار می‌افتد