دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی رکورد شبکه معروف تلویزیونی BBC را شکست.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی رکورد شبکه معروف تلویزیونی BBC را شکست.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه‌های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق‌های دو کشور سخن گفت.

خبرگزاری مهر

اعضای کمیسیون کشاورزی و توسعه صادرات اتاق ایران خواستار حذف لزوم پیمان‌سپاری ارزی برای صادرات محصولات کشاورزی بوده و موضوع را در دولت و مجلس پیگیری می‌کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس ساترا گفت: درصدد هستیم محتواهایی که مورد بازبینی ساترا قرار گرفته‌اند را با قرار دادن یک نشان مشخص کنیم.

خبرگزاری تسنیم

هیئت داوران بخش بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سعودی اینترنشنال در روزهای گذشته در گفتگو با سران احزاب تجزیه‌طلب کردستان و چهره‌های ضدانقلاب ضمن دعوت به تجزیه‌طلبی، خواستار حمله نظامی به ایران نیز شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس ساترا گفت: ساترا وظیفه تنظیم مقررات و نظارت و صدور مجوز برای این رسانه‌ها را بر عهده دارد. موضوع ممیزی یا نظارت بر محتوا در چند مرحله به انجام می‌رسد. یکی در مرحله صدور مجوز ساخت است

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم و باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

21 نفر از مداحان و منبری‌های کشور در فضای مجازی، بعد از باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلیس و خوشحالی وطن‌فروشان از این باخت واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوت: 21 نفر از مداحان و منبری‌های کشور در فضای مجازی، بعد از باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلیس واکنش نشان دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد ثقفی مستندساز ایرانی می‌گوید: پلتفرم‌های اصلی شبکه نمایش‌خانگی در زمینه نمایش آثار مستند عملکرد خوبی ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون مرکز سیمرغ، دفتر فیلمنامه و دفتر برنامه‌های کوتاه راه اندازی شده است، تا به امروز به این قالب‌ها و ساختار‌ها در صدا و سیما کم توجهی شده و در تلاش هستیم تا از همه این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدا و سیما بخش‌هایی از انتقاد رامین رضاییان به رئیسی را سانسور کرد.