دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون مرکز سیمرغ، دفتر فیلمنامه و دفتر برنامه‌های کوتاه راه اندازی شده است، تا به امروز به این قالب‌ها و ساختار‌ها در صدا و سیما کم توجهی شده و در تلاش هستیم تا از همه این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدا و سیما بخش‌هایی از انتقاد رامین رضاییان به رئیسی را سانسور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه گفت: به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان این ملت با چاقو و قمه و سلاح گرم در کف خیابان‌ها نشان از نقشه شومی می‌دهد که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

هیات داوران بخش مسابقه بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قبل از انتشار سریال «قورباغه» به صورت مکرر از سوی نهادهای نظارتی و حتی قضایی هشدار داده شد که در قسمت اول این سریال موضوع پلیس‌کش اثرات وضعی بسیار نامطلوبی را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با آغاز اجراها در نخستین روز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران هیات داوران بخش مسابقه این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

پلیس فرانسه می‌گوید 9 مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در 140 کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: 21 نفر از مداحان و منبری‌های کشور در فضای مجازی، بعد از باخت تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلیس و خوشحالی وطن‌فروشان از این باخت و همچنین سخن مادر مهدی طارمی، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پاییز پاستور و در خزان اعتبار قوه‌ی مجریه، دیگرانی این بی‌اعتباری و به هم‌ریختگی را فرصتی می‌دانند برای «نوسازی برند» شان، آنها که دیگر دلیلی نمی‌بینند تا همه چیز را به اعتبار دولت کنونی و رئیس‌اش گره بزنند. افول پرشتاب رئیسی، حالا یک فرصت است برای همه‌ی آنها که روزی آرزویی داشتند و باز هم آرزویی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت تیم ملی انگلیس از وضعیت دروازه بان ایران در بازی با تیم ملی کشور ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد اعتباراتی که برای صدا و سیما با توجه به مأموریت‌های خطیرش، پیش‌بینی شده بسیار ناچیز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم کوتاه «جوراب رنگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی قاسمی، در میان 4 فینالیست نهایی جشنواره آسیا پاسیفیک (ABU PRIZES 2022) قرار گرفت.