دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانا

مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو درصفحه توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما و ابلاغ آن داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکست سنگین تیم ملی ایران برابر انگلیس و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین یکی از موضوعات مهم و جنجالی این روزها بود.

وب‌گاه عصر ایران

در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کی‌روش بین دو نیمه بازی با انگلیس در رختکن تیم ملی حسابی از خجالت دو ملی پوش تیمش درآمد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس دهم نامه‌ای تند و تیز خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو در توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو در توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما و ابلاغ آن داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدجوادشکوری مقدم، در صفحه شخصی خود نوشت: امروز حکم جدید کیفری بنده با شکایت شاکی همیشگی، سازمان صدا و سیما از آپارات، صادر و ابلاغ شد. در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتوا‌های صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند. شهریورماه سال گذشته نیز روابط عمومی کل سازمان صداوسیما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدتی است قیمت مرغ در بازار حدود 11 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب دولتی رسیده و عاملی برای انتقاد تولیدکنندگان شده است. آن‌ها می‌گویند فروش مرغ به این قیمت برای آن‌ها ضرر است و ادامه این وضع باعث کاهش تولید خواهد شد. اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران، لحظاتی پیش در شبکه خبر صدا و سیما اعلام کرد: علاوه بر اینکه مرغ مازاد در بازار وجود...

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: پلیس، قوه قضاییه و اورژانس باید اطلاعات تصادفات جاده‌ای را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این شماره از وبلاگ مشرق متنی را خواهید خواند که نه یک بیانیه پ.‌ک. ک، نه بخشی از گزارش‌های نیوزویک آمریکا و نه یک متن منافقانه همیشگی در رسانه‌های آلبانی‌نشین‌ها است!

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه 30 برابر معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد، برای کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال معافیت در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از مسیرهای تامین منابع اجرایی آیین‌نامه حمایتی دولت، تبصره 18 قانون بودجه است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که این روزها سریال‌های نمایش خانگی با داستان‌های تاریخی به بازار آمده‌اند و استقبال‌کننده بسیار هم دارد، «گیلدخت» در چند قسمت توانسته، توجه مخاطبان را به خودش جلب کند.

خبرگزاری مهر

شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.