دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری مهر

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی یک‌هفته آینده با به تعادل رسیدن بازار عوارض صادراتی اصلاح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در دیدار با «معاون رئیس جمهور و وزیر علوم»، «وزیر حمل و نقل» و «وزیر کشاورزی و اراضی» ونزوئلا با ابراز خرسندی از روند روبه پیشرفت روابط تهران - کاراکاس در همه حوزه‌ها بویژه برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، اظهارکرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند اما ایستادگی ملت‌های مستقل آنها را وادار به عقب نشینی کرد و یک بار دیگر اثبات...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی انتشار فایل صوتی رعنا رحیم پور مجری شبکه بی بی سی فارسی و واکنش تلویزیون ایران اینترنشنال را بررسی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

بی‌بی‌سی با انتشار یک فایل صوتی که مدعی است سخنان یکی از معاونان وزارت اطلاعات است افشا می‌کند که هدف دشمنان سوریه‌سازی ایران بوده و داعش برنامه‌هایی برای انفجار در سایر نقاط کشور داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داده‌ها نشان می‌دهند که فیلترینگ، کند شدن اینترنت و دشواری دسترسی به فیلترشکن‌ها، در عمل فضای توییتر فارسی را خالی از بسیاری از ایرانیان کرده و آن را به محیطی تبدیل کرده است که در آن گفتمان اوپوزوسیون جمهوری اسلامی در خارج از کشور غلبه پیدا کند؛ مشابه با همان اتفاقی که پس از فیلترینگ تلگرام رخ داد و فیلترینگ باعث حذف صداهای داخلی در آن شد. شاید سیاستگذاران فضای مجازی تصور کنند همین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به 180 کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. 180 تجربه داریم. غیر از کشورهایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک جامعه شناسی با انتشار توئیتی به مناظره فرهاد نیلی و حسین درودیان در تلویزیون واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

امینی فر گفت: بیست و پنجم آبان ماه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی با رقابت 40 تیم در سه محور بازی، نرم‌افزار و پویانمایی آغاز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

جای استفاده از شیوههایی منسوخ و نخ نما همچون اعتراف گیری، با آنها سخن بگویید و با فرمان آشتی ملی و عفو عمومی (به استثنای متجاهران و عاملان قتل و تخریب و نا امنی) مجال بهره گیری بیش از این از فضایی که همه در پیدایی آن قصور و یا تقصیر داشته اند، از دشمنان معاند بگیرید. برای اصلاح هیچ گاه دیر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در تشریح برنامه‌های پارک در هفته جهانی کارآفرینی، گفت: هفته جهانی کارآفرینی یک برنامه هماهنگ جهانی برای ترویج، تشویق، رشد و توسعه کارآفرینی است که از 16 تا 22 نوامبر در بیش از 170 کشور دنیا برگزار می‌شود و پارک فناوری پردیس نیز به عنوان بزرگترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه‌های متنوعی...

خبرگزاری دانا

کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: در اغتشاشات اخیر رسانه ها و حامیان بیگانه هم کم نگذاشته اند. از باراک راوید خبرنگار صهییونیست که فاش کرد سعودی اینترنشنال، "بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است"، تا ویترین چیدن با حضور گروه های رسما تروریست و تجزیه طلب، گاف بایدن که ایران را آزاد می کنیم و ماستمالی جان کُربی و... که همه نشان دهنده این موضوع است که آن ها خواهان نا امنی در ایران هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه برای اولین بار بعد از 43 سال خیلی از داروهای معمولی و پیش پا افتاده با کمبود مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای اندیشه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی را برای دانش‌آموزان، کودکان و عموم شهروندان تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر تعدادی از اعضای این کمیسیون به بیان تذکرات خود خطاب به وزیر بهداشت پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در خصوص ایجاد شبکه مطالبات مردمی به رئیس جمهور تذکر داد و تأکید کرد که با توجه به سوالات و مطالبات متنوع مردم و برای جلوگیری از ترویج شایعات و ممانعت از موج سواری معترضان، با همکاری صدا و سیما، شبکه مستقل مطالبات مردمی را در کنار سایر شبکه‌ها ایجاد کنید.