دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی فردی مثل مصطفی تاج زاده، هر چند با تلخ گویی ولی مصلحانه، واقعیت ها را - ولو با لغزش و خطا - می گفت ولی به جای این که او و مثال او را به گفت و گوی عمیق تر دعوت کنید تا به فهم مشترک نزدیک شوید، راهی زندانش کردید، معلوم بود که روزی به شیوه ای تلخ تر و پرهزینه تر با واقعیت ها آشنا خواهید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است که شبکه نسیم همزمان با هفته کتاب این برنامه را روی آنتن می برد. اما مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند؛ موضوعی که حالا تهیه کننده درباره ی آن توضیح داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمانی که معاون علمی و فناوری رییس جمهور تابلوی تبلیغاتی جیران را در دست می‌گیرد و این عکس در تمامی خبرگزاری‌ها تبدیل به سمبل می‌شود آیا ساترا می‌تواند به «جیران» بگوید بالایش ابروست؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی شب گذشته در اقدامی که به‌نظر می‌رسد واکنش به همین ماجرای رعنا رحیم‌پور است، مدعی شد به یک فایل صوتی دسترسی پیدا کرده است که مربوط به یک مقام امنیتی است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی گفت: مباحثی پیرامون نگهداری از آرتین و احتیاج به کمک مالی در فضای مجازی مطرح شده است، اما این موضوع را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که به هیچ عنوان هیچ‌کدام از اعضای خانواده آقای سرایداران و اسماعیلی شماره حساب و درخواستی مبنی بر دریافت کمک مالی اعلام نکرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذر منصوری با اشاره به مواضع انسیه خزعلی درباره اینکه اعتراضات زنانه نیست، گفت: در اعتراضات اخیر که پس از فاجعه مرگ مهسا امینی رخ داد، با اینکه زنان عاملیت جدی داشتند و شعار زن زندگی آزادی یکی از کلیدواژه های اصلی این اعتراضات است، اساسا این واقعیت از جانب این معاونت انکار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

! یادتان هست برای این که مردم و مشخصاً جوان ها را از داشتن ارتباط اینترنتی تصویری محروم کنید، حتی به مراجع تقلید اطلاعات غلط می دادید تا بتوانید حکم حرمت و تحریم بگیرید؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فریبا فرجی پور، چندی پیش فیلمی درباره آموزش دفاع شخصی در مقابل پلیس و باتوم را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود که بعد از مدتی ویدیو را از صفحه خود پاک کرد‌.

وب‌گاه عصر ایران

یک بار که جوانان در پارک آب و آتش "آب بازی" کردند، آنها را بازداشت کردید! جالب است نه؟ جوان های مطلوب شما می توانستند با حمله به سفارتخانه ها "آتش بازی" کنند و برای یک ملت هزینه بتراشند ولی جوان های دیگر، حتی حق "آب بازی" با یکدیگر را نداشتند؛ می دانید چرا؟ چون از نظر شما آنها اساساً وجود خارجی و رسمی نداشتند؛ ولی آنها در متن جامعه بودند و رنجیده از اجحاف شما، در حال شکل دادن به همان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 76 به نگرانی سید ابراهیم رییسی درباره این انتخابات اشاره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت نقش رسانه‌های ضد ایرانی کمتر از گروه‌های تروریستی یا اعضای این گروه‌ها نیست و شاهد بودید که وزارت اطلاعات، شبکه سعودی اینترنشنال را به عنوان یک رسانه تروریستی و کارکنان آن را نیز تروریست اعلام کرد. چنین سرنوشتی در انتظار بی بی سی فارسی نیز قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ نوع کمکی به مجاهدین خلق (منافقین) ارائه نمی‌کند و آن را «یک جنبش دمکراتیک مخالف حکومت نمی‌بیند که مردم ایران را نمایندگی کند و شانس موفقیت داشته باشد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

مربی دختران نینجا درباره انتشار فیلم دفاع شخصی‌اش در مقابل پلیس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست گروه 20 اظهار داشت: ما مخالف مذاکره نیستیم، بلکه کی‌یف است که با مذاکره مخالفت می‌کند. او همچنین موضع‌گیری غربی ها را نکته کلیدی در پایان جنگ با اوکراین دانست.