یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار گفت: «بنا بر گفته نماینده محترم سیستان از سوختن فضولات حیوانی برای گرم کردن خود استفاده می‌کردند. در جنوب هنوز هوا آنقدر سرد نشده است که مجبور به چنین کارهایی شویم ولی اصل موضوع که مطلقا شبکه گازرسانی وجود ندارد، بسیار آزاردهنده است.»

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران گفت: ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کرده‌ایم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی، مجموعه‌ای که معرف این نهاد باشد را ندارد.

خبرگزاری دانشجو

فکوری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ددانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری روحِ جهت گیری‌ها و رویکرد‌های سه قوه و مجموعه حاکمیت است، که در عرصه‌های مختلف باید پیاده سازی شود. وی افزوذ: سه مولفه تعلیم و تربیت فرهنگ و علم، نقاط راهبردی جامعه سازی و تمدن سازی هستند؛ افق و آینده روشن یا تاریک یک ملت، بسته به...

وب‌گاه عصر ایران

امروز ما با پدیده‌های نوظهوری در فضای رسانه روبرو هستیم؛ دامنه صوت و تصویر فراگیر بسیار گسترده شده است و ضرورت توجه به جایگاه قانونی ساترا برای انتشار مجوز تولید و نمایش و مسئولیت جدی و انحصاری در خصوص صوت و تصویر فراگیر، باید به صورت ویژه مورد بازبینی و نظارت جدی قرار بگیرد.

وب‌گاه فرارو

این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.

خبرگزاری تسنیم

ما تمامی گفتارها، نمایش‌ها و سکانس‌هایی که با ارزش‌های اسلامی و ایرانی تعارض دارند را تصحیح می‌کنیم. ما به مخاطبان اعلام می‌کنیم که محتوای مورد نظر آن‌ها از چه کیفیت فنی برخوردار است و همچنین قیمت‌گذاری عادلا‌نه‌ای را برای محصولات در نظر می‌گیریم.

خبرگزاری تسنیم

چهل و چهارمین شماره ماهنامه تحلیلی کُد (دی 1401) به موضوع «حکمرانی نوین و پلتفرم‌ها» به عنوان پرونده ویژه این شماره پرداخته و گفتارها و نوشتارهایی از مسئولان، اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری در فضای مجازی را منتشر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

استاد هوشنگ لطیف پور در سن 90 سالگی در آمریکا درگذشت. او راوی دوبله ایران بود.

خبرگزاری دانا

مراسم یادبود ابوالفضل طباطبایی مجری فقید تلویزیون شنبه اول بهمن‌ماه در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راه کشور از مسدود شدن جاده هراز تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حرف‌های ما را در مورد VAR جدی نمی‌گیرkد اما وقتی مجبور کردیم تیم‌ها بروند و جای دیگری بازی کنند، سر و کله همه پیدا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دیدار تیم‌های ایران و اسلوونی در چارچوب مسابقات هندبال قهرمانی جهان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

احمد راستینه درباره بودجه صدا و سیما و هجمه‌ها به آن، شایعه ردیف بودجه جداگانه و 10 هزار میلیاردی برای سریال «حضرت موسی (ع)»، حواشیِ ساترا و انتشار سریال بدون گذراندن فرآیند قانونی تولید و نمایش توضیحاتی ارائه کرد.