یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه سپاهان به رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی درباره حق پخش تلویزیونی نامه‌ای نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا از انتقادات به بودجه صداوسیما گلایه مند شد.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از افراد فکر می‌کنند «نهج‌البلاغه» فقط یک کتاب مذهبی است و تنها از این بعد به مساله نگاه می‌کنند اما باید گفت «نهج‌البلاغه» یک کتابِ تربیتی، اخلاقی، فرهنگی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در همه ابعاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: هر ساله همزمان با بررسی بودجه در مجلس، سهم نهادهای فرهنگی و انقلابی از منابع دولت، مورد توجه رسانه های مخالف قرار می گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری عجیب از سرگرمی جوانان ایرانی در برف که می‌تواند جان چندین نفر را به خطر بیندازد.

وب‌گاه عصر ایران

امسال با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان ماموریت تلویزیون سبک‌تر شده است. هر سال آنتن هر شبکه در نوروز و ماه رمضان به دو سریال نیاز داشت و امسال با یک سریال ماموریت سیما انجام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار پیگیری این نهاد به جهت پرداخت حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان منابع طبیعی کشور گفت: اجرای عملیات آبخیزداری بجز مدیریت سیلاب و کاهش خسارت ناشی از سیل، باعث تغذیه سفره‌های زیرزمینی نیز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعال سیاسی مدافع حرمگفت: به من زنگ زدند گفتند اسطوره ملی ما را شما خراب کردی... اسطوره معنی و مفهوم بلندی دارد؛ اسطوره این نیست؛ قهرمان این نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

ماجرای ساخت آن هم شنیدنی است. 9 دهه پیش وقتی که در محله امامزاده قاسم (ع) خبری از آپارتمان، برج و خیابان‌کشی‌های امروزی نبود، جمعی از کشاورزان و اهالی قدیمی محله این اتاقک را برای انجام فرایض دینی بنا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج 1402 از سوی دولت، 28 هزار و 500 تومان و سهمیه حج ایران 87 هزار و 500 نفر تعیین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در یادداشتی به قلم رضا صائمی؛ خبرنگار فرهنگ به بهانه حاشیه‌های جدید سریال موسی به حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست خبری جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر برای رونمایی از پوستر و اعلام برنامه‌های این رویداد در تالار رودکی در حالی برگزار شد که هوشنگ توکلی (بازیگر) از اعدام علیرضا اکبری به دلیل جاسوسی قدردانی کرد و در بخش دیگری از این نشست دبیر این رویداد گفت: «عده زیادی برای شرکت در جشنواره با تهدید رو به رو شدند ولی عاشقانه به پای تئاتر ایستادند بنابراین دستشان را می بوسم که برای فرهنگ...