یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشتر تحلیلگران تردید دارند که صنعت دفاعی ایالات متحده که از پایان جنگ سرد آب رفته و متمرکز شده است، بتواند با سرعت کافی گسترش یافته تا تقاضای زمان جنگ را برآورده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: اتفاقاً من قبل از فوت بابا با ایشان صحبت می کردم که چرا کاری نمی کنید؟ ایشان می گفتند: من که قدرت اجرایی ندارم ولی شاید با صحبت و ایراد نظراتم و پیگیری آنها و حضورم در انتخابات و تغییر روش ها، بتوانم جلوی تصمیمات غلط و اقدامات افراطی و ناحق برخی افراد را بگیرم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: پدرم نگاه شهروند درجه دوم به زنان نداشت. نگاه ایشان این بود که همه قوانین کشور، هم برای زنان و هم مردان است. ولی این را هم قبول داشتند که حقوق زنان، ضایع شده و به حقوق آنان در بعضی زمینه ها - چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، توجه کافی نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید فرخ‌نژاد بازیگری که با دروغ به نهادهای ذی‌ربط توانست از کشور خارج شود و به محض خروج، ژست اپوزیسیون گرفت، پست‌هایی در اینستاگرام خود در مدح سلطنت پهلوی و اعلام حمایت از آن‌ها منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

"شهرام" برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی "خ. س" که شهرام عاشق این سریال بود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

«شهرام» برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی «خ. س» که شهرام عاشق این سریال بود!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه «جام جم» از افزایش بودجه صداوسیما، دفاع و اعتراضات رسانه‌های داخلی را «آب در آسیاب دشمن ریختن» معرفی کرده است. این روزنامه افزایش 42 درصدی بودجه صداوسیما را «معمولی و طبیعی» دانسته و تاکید کرده برای تولید آثار فاخر باید بودجه خوب تزریق شود.

خبرگزاری تسنیم

"شهرام" برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی "خ. س" که شهرام عاشق این سریال بود!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایونا نوشت: توییتی از آمنه‌سادات ذبیح‌پور، باز، شگفتی آفرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار گفت: «بنا بر گفته نماینده محترم سیستان از سوختن فضولات حیوانی برای گرم کردن خود استفاده می‌کردند. در جنوب هنوز هوا آنقدر سرد نشده است که مجبور به چنین کارهایی شویم ولی اصل موضوع که مطلقا شبکه گازرسانی وجود ندارد، بسیار آزاردهنده است.»

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران گفت: ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کرده‌ایم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی، مجموعه‌ای که معرف این نهاد باشد را ندارد.

خبرگزاری دانشجو

فکوری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ددانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری روحِ جهت گیری‌ها و رویکرد‌های سه قوه و مجموعه حاکمیت است، که در عرصه‌های مختلف باید پیاده سازی شود. وی افزوذ: سه مولفه تعلیم و تربیت فرهنگ و علم، نقاط راهبردی جامعه سازی و تمدن سازی هستند؛ افق و آینده روشن یا تاریک یک ملت، بسته به...

وب‌گاه عصر ایران

امروز ما با پدیده‌های نوظهوری در فضای رسانه روبرو هستیم؛ دامنه صوت و تصویر فراگیر بسیار گسترده شده است و ضرورت توجه به جایگاه قانونی ساترا برای انتشار مجوز تولید و نمایش و مسئولیت جدی و انحصاری در خصوص صوت و تصویر فراگیر، باید به صورت ویژه مورد بازبینی و نظارت جدی قرار بگیرد.

وب‌گاه فرارو

این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.

خبرگزاری تسنیم

ما تمامی گفتارها، نمایش‌ها و سکانس‌هایی که با ارزش‌های اسلامی و ایرانی تعارض دارند را تصحیح می‌کنیم. ما به مخاطبان اعلام می‌کنیم که محتوای مورد نظر آن‌ها از چه کیفیت فنی برخوردار است و همچنین قیمت‌گذاری عادلا‌نه‌ای را برای محصولات در نظر می‌گیریم.

خبرگزاری تسنیم

چهل و چهارمین شماره ماهنامه تحلیلی کُد (دی 1401) به موضوع «حکمرانی نوین و پلتفرم‌ها» به عنوان پرونده ویژه این شماره پرداخته و گفتارها و نوشتارهایی از مسئولان، اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری در فضای مجازی را منتشر کرده است.