یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در یادداشتی به قلم رضا صائمی؛ خبرنگار فرهنگ به بهانه حاشیه‌های جدید سریال موسی به حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست خبری جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر برای رونمایی از پوستر و اعلام برنامه‌های این رویداد در تالار رودکی در حالی برگزار شد که هوشنگ توکلی (بازیگر) از اعدام علیرضا اکبری به دلیل جاسوسی قدردانی کرد و در بخش دیگری از این نشست دبیر این رویداد گفت: «عده زیادی برای شرکت در جشنواره با تهدید رو به رو شدند ولی عاشقانه به پای تئاتر ایستادند بنابراین دستشان را می بوسم که برای فرهنگ...

خبرگزاری تسنیم

با حکم رییس مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا و سیما، مدیرکل صیانت و حفاظت سیما منصوب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیشکوست موسیقیدان ایرانی که به نام بیتهوون شناخته می شد درگذشت. علی اکبر اسطلخی به نام علی اکبرپور هم معروف بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از ظرفیت نوبت بعدازظهر مدارس و روزهای پنجشنبه و دیگر روش‌ها برای جبران افت یادگیری دانش‌آموزان استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

به جرات می توان گفت که حالا شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال های با کیفیت تلویزیون، گوی سبقت را از رسانه ملی ربوده و با آثاری در ژانرهای متنوع، توانسته مخاطبان و تماشاگران بسیاری را جذب خود کند؛ از «پوست شیر» تا «پدرگواردیولا» یی که بزودی روانه VODها می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در یکی از روزهای 2 یا 3 بهمن برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

استاد دانشگاه تهران گفت: شبکه های ماهواره ای در ادامه سیاست های تکمیلی انگلستان عمل می کنند تا راهبرد انفجار از درون را در ایران شکل بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

«هفت» قرار است بعد از 10 سال از شبکه سه سیما کوچ کند و به شبکه نمایش برود.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز در محورها و شهرها باید در اولویت باشد، گفت: اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم تسریع شود.

وب‌گاه عصر ایران

به احتمال زیاد بلیت‌هایی که پیش‌فروش می‌شود فاقد نام فیلم‌ها خواهد بود و تنها زیرگروه، سینما و سانس نمایش فیلم‌ها بر روی آن‌ها قید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برنامه سینمایی «هفت» با تمرکز بر اخبار، حواشی و تحلیل های سینمایی، یک دهه است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود اما بنا به تصمیم مدیران تلویزیون، حالا قرار است این برنامه به شبکه‌ای دیگر منتقل شود؛ خبری که فعلا در حد چند جمله باقی مانده و جزییاتی در این زمینه اعلام نشده است. با این همه پیش بینی می شود «هفت» ِ جدید با تحولات اساسی از جمله تغییر در مجری و ساختار همراه باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرگذشت تلخ دختر دانشجوی رشته پزشکی او 21 پسر را گول زد

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم ابت حواشی ناشی از استخدام‌ها گفت: شهردار نمی‌تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

الزامات دستور وزیر کشور برای پیگیری انتصاب فامیلی در شورای شهر چیست و چه چیزی در این قضیه باید دقیقا مشخص بشود؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد.