چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان نوشت: تنوع رنگ خودرو در جهان زیاد است ولی آنچه ما در ایران می‌بینیم تعداد بالای ماشین‌هایی با رنگ های سفید و مشکی است. موضوعی که دستمایه تهیه یک گزارش از سوی دیده‌بان ایران شده تا علت تولید خودروهای هم‌رنگ در کشور را بررسی کند.

وب‌گاه گسترش

حرف و حدیث های در گوشی اعتیاد دانش آموزان اخیرا جدی شده است و آمارهای رسمی از کودکان معتاد منتشر شده است که منجر به نگرانی والدین و سیاستگذاران آموزشی کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستال درمانی یک روش درمانی یا پزشکی جایگزین است که ادعای آن بهره بردن از انرژی شفابخش طبیعی است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد مغز نوجوانانی که در طول دوره قرنطینه ناشی از همه‌گیری کرونا زندگی کرده‌اند، علائمی از پیری زودرس را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان زوج درمانی می‌گویند بی‌توجهی به تشابه در جهان بینی با طرف مقابل و ازدواج صرفاً از روی اجبار و پاسخگویی به نیازهای جنسی می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی جدی در زندگی مشترک شود.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای افراد دارای معلولیت رفع مشکلات محیطی و مناسب سازی معابر و محیط فضای شهری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اغلب خودروها با رنگ های ساده و کم هزینه مانند مشکی و سفید رنگ آمیزی شده و روانه بازار فروش می شوند. این نوع از رنگ ها به صورت یک لایه معمولی بر روی بدنه ماشین قرار می گیرند. افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری ماشین و حفاظت از بدنه خودرو در برابر خش و خط احتمالی و قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه، از مهم ترین ویژگی های رنگ های ساده محسوب می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کامنت‌های اخبار در صفحات مجازی را که مرور می‌کردم، توجهم به نقدهای توهین‌آمیز و اظهارات پر از خشونت از سوی طیف‌های مخالف سیاسی همدیگر، اعم از مدافع، ناراضی تغییرخواه تا برانداز جلب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه 12 آبان تا پنج شنبه 17 آبان جلسات نظارتی و تقننی خود را برگزار می کنند که موارد مهم این جلسات به شرح زیر است: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در جلسه‌ای با حضور مدیران بانک مرکزی روند اجرایی شدن قانون صدور چک را بررسی می کند. بررسی تحول خدمت وظیفه عمومی و عدم ترخیص کشتی های حامل کالاهای...

خبرگزاری مهر

یک قاضی جرائم بازی‌های رایانه‌ای گفت: برخی از گیمرها بدون هیچ گونه اطلاعاتی پولی را برای یک فرد معلوم الحالی واریز می کنند و در نهایت پس از نصب نرم‌افزار مورد فیشینگ قرار می گیرند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه رادیویی «چراغداران» مروری بر زندگی بزرگ علوی یکی از برجسته‌ترین نوبسندگان داستان نویسی نوین کشور کرده و یک مستند رادیویی روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه فرارو

«کریستوف آندره» و «فرانسوا للورد» روانپزشکان فرانسوی توصیه‌هایی را برای مدیریت موثر شخصیت‌های پیچیده دارند. افراد افسرده تمایل دارند بدبینی خود را به اطرافیان‌شان تسری دهند و افراد پارانوئید از هر چیز پیش پا افتاده‌ای رنجیده خاطر می‌شوند. با این وجود، چه زمانی می‌توانیم آنان را به عنوان "مشکل" برچسب گذاری کنیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ربیعی در یادداشتی نوشت: همیشه میانه بودن، سرشار از دشواری است به خصوص در جامعه‌ای که فرهنگ عمده آن «یا بامن، یا بر من» شده است. در این روزها که استفاده از خشونت‌زبانی و فیزیکی هرروز در حال تئوری‌سازی و عمیق کردن نفرت‌هاست و در جامعه‌ای که اعتدال و میانه‌روی نتوانسته‌اند به ارزش‌های فعال اجتماعی تبدیل شوند، میانه ایستادن به خصوص در مسایل سیاسی، پر از مصائب مختص به خود می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

او پسر منتخب اسامه «بن لادن» بود وارث مسح شده فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان. او «عمر بن لادن» است. در دوران کودکی در تورا بورا در رشته کوه‌های شرق افغانستان اسامه بن لادن آزمایش سلاح‌های شیمیایی را بر روی حیوانات خانگی محبوب «عمر» پسرش انجام داد اسامه هم چنین عمر را مجبور به تیراندازی با استفاده از اسلحه کلاشنیکف در اردوگاه‌های آموزشی تروریستی کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در روزنامه اطلاعات نوشت: کامنت‌های اخبار در صفحات مجازی را که مرور می‌کردم، توجهم به نقدهای توهین‌آمیز و اظهارات پر از خشونت از سوی طیف‌های مخالف سیاسی همدیگر، اعم از مدافع، ناراضی تغییرخواه تا برانداز جلب شد.