چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

حاجی‌زاده در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. مفهوم پیش‌گیری، بیشتر به معنی کاهش خطر و پیش‌گیری از رویدادها، پیامدها و عوارض احساس پیری است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا ظریفیان گفت: این توهین به نسل جوان و دانشجو است که فقط به او بگوییم تو بازیچه بیگانگان هستی. قطعا بیگانگان هیچ قصد خیری ندارند و هر فرصتی پیدا کنند برای اینکه آسیب بنیادین به جامعه ما بزنند، استفاده می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک متخصص روانشناسی، با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، جامعه بحران‌های متعدد و غیرقابل‌پیش‌بینی مختلفی همچون شیوع بیماری کرونا را تجربه کرده است، جوانان نیز از تیرکش این آسیب‌ها مصون نبودند و عدم توجه به‌سلامت روان، این قشر را آسیب‌پذیرتر نموده است. یکی از جدی‌ترین این آسیب‌ها احساس علائم پیری در دوران جوانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به گفته یک متخصص روانشناسی، با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، جامعه بحران‌های متعدد و غیرقابل‌پیش‌بینی مختلفی همچون شیوع بیماری کرونا را تجربه کرده است، جوانان نیز از تیرکش این آسیب‌ها مصون نبودند و عدم توجه به‌سلامت روان، این قشر را آسیب‌پذیرتر نموده است. یکی از جدی‌ترین این آسیب‌ها احساس علائم پیری در دوران جوانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن بخش پایانی گفت‌وگوی خود با سیدهاشم آقاجری استاد شاخص دانشگاه تربیت مدرس را منتشرکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما تجهیزات و فناوری‌های تسلیحاتی را برای شکست دادن قدرت‌های استکباری انباشته کرده‌ایم و مطمئنیم این ملت به برکت داشتن رهبری عظیم الشأن، مکتب اسلامی، مردم و جوانان، عزیز و سرافراز خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جغرافیای سیاسی برای طراحان جنگ بسیار مهم است، چون بدون آن اداره جنگ در مسایل راهبردی ممکن نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (سه‌شنبه 15 آذرماه) در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس گفت: جنگ بخش واقعی و حیاتی یک جامعه است که می‌تواند نقطه ابتلای یک ملت یا گسست ملت‌ها باشد. فرمانده کل سپاه تاکید کرد: جنگ نقطه فروپاشی یک ملت تلقی می‌شود و می توان آن را پیچیده‌ترین و علمی‌ترین رخداد بشر دانست، زیرا تمام علوم اعم از...

خبرگزاری دانا

کبیری از ارائه حدود 9هزار نفرخدمت به نیازمندان استان چهارمحال‌وبختیاری همزمان با هفته بسیج خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری نوشت: هیچ فرهیخته‌ای به ذهنش خطور می‌کند که هزینه ادراک‌سازی وحشتناکی را که بولتن‌سازان برای مقامات و مسوولان در رده‌های مختلف ایجاد کرده و آنها را سال‌های سال به تصمیمات غلط رهنمون کرده‌اند، محاسبه کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری در مطلبی نوشت: هیچ چهره‌ای به دنبال این هست که بفهمد چرا بخش بزرگی از مدافعان و حامیان دولت، علیه منتقدان با چه ادبیات زشتی حرف می‌زنند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهاجری در مطلبی نوشت: هزینه وحشتناکی را که بولتن‌سازان با ارائه اطلاعات غلط به مقامات برای مملکت ایجاد کرده اند حساب کرده اید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محمد مهاجری نوشت: این 20-30-50-100هزار نفری که به خیابان‌ها آمدند و اعتراض کردند و احیانا دست به اغتشاش زدند، کلا نادیده بگیرید. این 3-2 ماه اخیر را هم کاملا فراموش کنید. اصلا نه خانی آمده، نه خانی رفته؛ نه خونی ریخته شده نه کسی صدمه دیده؛ نه جایی آتش زده شده و نه کسی داغدار شده. همه در خانه و محل کارشان آرام گرفته‌اند و اوضاع بر وفق مراد است.